/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvilken julekalender kommer i år?
Fra : Bragesvej
Vist : 409 gange
20 point
Dato : 11-10-05 11:46

Er der nogen der ved det, både på Dr1 og Tv2 ?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 30 point
Dato : 11-10-05 12:20

Fra TV2 sendes Jul i Valhal

Citat
Optagelserne har været i gang siden 30. maj og slutter først i midten af august, så der går lidt tid, inden Peter Frödin kan smide brynjen. Han regner dog med, at »Jul i Valhal« vil give poderne lidt viden om de gamle guder.

http://www.danskfilmskat.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=index&catid=&topic=68

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-10-05 12:29

Fint, så mangler jeg bare den på Dr1.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-05 12:31

Fra DR1 er det en genudsendelse af Bamses Julerejse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-05 12:33

Citat
Spørgsmål:
Hvor kommer pengene fra Børnenes Ulandskalender til at gå til i år, og hvad bliver årets julekalender?

Svar: Pengene kommer til at gå til det såkaldte Swan-projekt i Nordthailand. Her tager man sig af de børn, der er flygtet med deres forældre fra Burma og sørger for, at de får gratis undervisning og skoler. Årets tv-programmer er Bamses Julerejse.

http://www.dr.dk/omdr/index.asp?sektion=kontakt&subsektion=105&FaqId=203&SearchString=?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-10-05 13:20

Bamses Julerejse?? Typisk DR. ENDNU en fiasko!

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-10-05 13:23

Tak for svaret ans.