/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Fladskærm til min pc, hvad skal man gå e~
Fra : 0463
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 10-10-05 23:10

Jeg er på udkig efter en fladskærm til min pc, 19"
Primært til billedebehandling grafik og spil.
Er der ikke nogle ting man specielt skal gå efter,
jeg mener noget med: Betragtningsvinkel
Responstid, kontrast og brightness, samt opdateringshastighed?

Med venlig hilsen
BO

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 10-10-05 23:45

Ja til alt!
betragningsvinkel, kontrast og brightness så stor som mulig
responstid så lille som muligt!

Her er en god side http://flatpanels.dk/index.php

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-10-05 23:47
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-10-05 23:51

Og her er en skærm jeg ville købe hvis jeg skulle have en fladskærm nu http://www.tweakup.dk/article/587/dk/

Kommentar
Fra : Odesus

Dato : 10-10-05 23:52

Har en Neovo 19" 12ms respons og spiller.......ikke hardcore, men alligevel. Billig 1995 kr. købt hos Fona.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 11-10-05 09:34

Det er også en god ide at vælge en med glasfront, Xerox skærme er ret nice.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-10-05 09:39

Jeg har en Samsung SyncMaster 913n og det er en glimrende skærm som tedd skriver. Hvis du vælger det mærke så køb skærmen i Elgiganten hvis du har mulighed for det, for her har du 30 dages fuld returret - det er en stor fordel hvis der skulle være en pixelsfejl eller to så kan du bare levere skærmen tilbage.
De fleste andre steder er der regler for hvor mange pixelsfejl, som køberen skal acceptere.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : 0463

Dato : 30-10-05 22:53

Tak for svaret tedd.