/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Stadig stadig ingen "breve" ;-)
Fra : mangorossa
Vist : 355 gange
20 point
Dato : 10-10-05 22:48

Nu må vi holde dem i snor, ellers falder de hen igen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-10-05 22:50

Spis du snegle, så overlever du

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-10-05 22:50

Enig, meget, med dig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-05 22:50

Det kan være AJ skriver til dem.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-10-05 22:51

Jåw da - masser af 'breve'

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-10-05 22:51

ans

Så skal de da være levende! Hvis det skal gå så langsomt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-10-05 22:53

Det ved mango alt om

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-05 22:54

Måske trænger Kandu til lidt hjælp.
http://stationsvakt.blog-city.com/norsk_helpdesk.htm

tryk på den røde HELPDESK

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-10-05 23:01

Hurtigtløbende express-snegle

Jeg ved alt om snegle...hvem har bildt jer ind at snegle er langsomme..prøv lige at gå ud i haven i skumringen en højsommerdag og se hvor hurtigt dræbersnegle kan være...de er så også trænet i sneglekorpset [hør]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-05 23:17

Eyvind ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-10-05 23:25

mango

Jeg har i en anden tråd læst at du og Keldd er sneglespisende

Men der står ikke noget om hurtigheden på sneglene.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-10-05 23:25

Ja dræbersnegle

Her for et par måneder siden, indfangede og aflivede jeg 250-300 stk af dem......De kom glidende i flot formation og temmelig hurtigt, fra naboens brakmark og ind på min græsplæne.

Så der blev dømt snegledræber i stedet for dræbersnegle

Nå ja forresten "breve" fra Kandu......jeg har ikke fået nogen i flere måneder og det gør heller ikke noget........altså på mine egne spørgsmål, for det er de eneste emiler jeg ikke kan fravælge.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-10-05 23:35

mango

Molo har gjort dig og keldd til Smerlinger, men han mener at i er pragteksemplarer.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-10-05 23:45

Total grineren Eyvind

Den ene ligner da lidt holniels (vores norske kandugut) right?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-05 23:47

..og nogle af sneglene er mysterie snegle : http://www.aquartica.dk/default.asp?id=572

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-05 23:53

Nej... det passer ikke! ..jeg synes bare det er et lidt sjovt ord : 'Mysterie-snegl'

De snegle jeg har i overtal er alm. SØ-asiatiske fersvandssnegle, men de formerer sig som en i h........

..hvis ikke man gør, som denne herre : http://akva-net.hjem.myinternet.dk/snegle2.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-05 23:54

'Herren' hedder Laila Jensen...

</HALELUJA>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-10-05 11:50

Æw, nu får jeg heller ingen breve...måske de er gået over til 'snailmail' ?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-10-05 13:09

He he, den var sød..ja jeg tror også det er holniels der spiller med der

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-10-05 17:54

I dag vrimler det med mails.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 20 point
Dato : 20-10-05 22:42

Mango - sover du.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-10-05 23:02

r nu her jeg mente. http://www.kandu.dk/dk/spg/76546

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 20-10-05 23:18

Tak for svaret emesen. Ja..tæt på *GG*