/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
???? hvor man flere begsøge på sig HP
Fra : LoneS
Vist : 345 gange
50 point
Dato : 10-10-05 16:10

hejsa

hvordan for i flere besøge på sin Hp

Hilsen Lone

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 10-10-05 16:31

Hej Lone
OK, har du et par timer?

1) besøg fora, der har dit interesseområde - skriv en god sigfil (underskrift) med din url, men check først om det er OK iflg. deres regler, skriv gode råd og/eller stil spørgsmål i div. fora.

2) opret en blog (http://www.smartlog.dk) om emnet, skriv helst en gang om dagen og ikke mindre end en gang om ugen. Start hver lille "artikel" med din URL.
Dernæst (meget vigtigt) opretter du en konto my.yahoo.com konto og/eller en my.space (hos MSN) og tilføjer dit xml link (blog link, som du finder på din blog konto).
Du vil nu se at dit bloglink er oprettet hos yahoo.com og/eller MSN i løbet af 48 timer... At blive optaget hos Yahoo i løbet af så kort tid er ellers noget der koster kassen.

Nu skulle du vist arbejde til resten af dagen og måske i morgen med. Starter du på denne måde vil du efterhånden få mange besøgende, der leder efter netop, det din website indeholder.

Håber du kan bruge det... flere spørgsmål - bare spørg løs...

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 10-10-05 16:32

Start med at ligge et link her det kunne hjælpe MÅSKE
Zita

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-10-05 17:18

Du kan så supplere din hjemmeside med relevante søgeord i en META tags på sidens HEAD sektion.

Prøv at se ind på http://www.metamaten.dk/ og læs om hvordan.

Hvis søgemaskinerne ikke kan finde noget at indexere din side på, så hopper den elegant over din HP.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-05 19:19

Som zita30 skriver : Jo flere andre sites der linker til din side, jo højere rating. Som severino skriver : Brug META markører. Tilmeld dig alle de søgemaskiner du kan komme i nærheden af ..og kryds fingre

Google tilmelder du dig hér : http://www.google.dk/intl/da/add_url.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-10-05 20:49

Altså kære LoneS

Her skal både gå's med livrem og seler!

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 10-10-05 21:21

[hør] Du kan også linke til din side i dine profiloplysninger hér på Kandu.dk

Dels vil kandu.dk så have et link der henviser til din side, dels vil 'nysgerrige' kigge ind for at se hva' du er for en 'snegl' ...og hvis din side ellers er go'? Lade jungletrommerne lyde

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 10-10-05 21:27

Tak for svaret molokyle.