/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Ban.dk
Fra : LoneS
Vist : 348 gange
53 point
Dato : 10-10-05 15:26

hejsa
Er der nogle af jer som ved nogle om det frima www.ban.dk

har søgt om at komme med men ikke hørt noget

så jeg ville bare lige høre om hvad i syndes om det er et fup frima eller hvad

Hilsen Lone
http://www.blackandwhites.webbyen.dk/

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 10-10-05 15:36

Det ser meget amatøragtigt ud hvis du spørger mig. Jeg har aldrig hørt om det site før, så jeg tror ikke du får ret meget ud af at være med i det, men hvem ved..
Held og lykke med det i hvertfald.

Accepteret svar
Fra : surfsusan

Modtaget 63 point
Dato : 10-10-05 15:46

Jeg kender ikke firmaet og ja det ser amatøragtigt ud -
tror såmænd ikke det er fup, fordi vi kan se hvem der har siden
http://funi.dk/bandk/members.asp

De er måske bare ikke rigtig kommet i gang....

Men hvorfor vil du dog "svine" din website til med bannere?

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 10-10-05 15:49

Hejsa

ok så ved jeg da det
jeg vil jo gerne have så mange så min (vores Hp ) så det er derfor

Hilsen Lone

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-10-05 15:52

Jeg ved ikke rigtigt hvad du vil med disse banner på din hjemmeside. Hvis du tænker i penge, så er det til at dø af sult over. Det er i hvertfald ikke den vej du vil blive rig. Iøvrigt så er bannerreklamer ikke særlig velkommen hos os der søger efter information om vare eller lignende.
Det er spild af tid, at vise tilfældige reklamer. Men det er så op til dig!

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 10-10-05 16:00

Er du ude efter besøgende, så er det meget få du får via banner exchange... eller også så får du automatisk genererede hits.
Altså besøgende, men ingen der ser din website. Eller nogen der bare klikker bevidstløst fordi de vil have kliks til deres hjemmeside.
Plus at bannerreklamer er på vej ud, medmindre du ved hvordan de skal laves. (så de er en integreret del af din hjemmeside)

Gode besøgende fås på helt andre måder - men er vel et andet emne

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 10-10-05 16:07

hej surfsusan
så må jeg vist heller lave et nyt spørsgmål **sss**

Hilsen Lone

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 10-10-05 16:08

Tak for svaret surfsusan.