/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Proceslinien
Fra : Balcanard
Vist : 348 gange
49 point
Dato : 10-10-05 14:12

Bare ved et enkelt klik er jeg "kommet til" at udvide proceslinien til dobbelthøjde - hvordan er det nu lige, at jeg kommer tilbage til normal ?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-10-05 14:14

Gå med musen til øverste kant og træk den ned igen.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 10-10-05 14:16

du kan trække når markøren får to pile....

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 10-10-05 14:16

Er prøvet, der kommer også pile i op- og nedadgående retning, men det ændrer desværre ikke højden.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 59 point
Dato : 10-10-05 14:16

du skal ramme det sted mellem skrivebordet og processlinien hvor muse cursoren bliver til pil op/ned og så holder du bare venstre musetast nede og trækker linjen tilbage til hvor den var!

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 10-10-05 14:17

prøv igen, og igen so komme den, men du skal trykke på venstre musetast samtidig

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-10-05 14:17

Det skal virke.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-10-05 14:20

Du skal holde musetasten nede, medens du trækker.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-10-05 14:20

Det er fuldkommen korrekt det de øvrige skriver, men jeg har oså prøvet at være i den situation, at det ikke lod sig gøre - og jeg måtte til sidst lave en systemgendannelse til dage før.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Balcanard

Dato : 10-10-05 14:23

Det var lige det med venstre musetast, der skulle til. Tak til Tedd og også I andre for hurtig, velvillig assistance