/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ørnen !
Fra : Monsen1234
Vist : 430 gange
100 point
Dato : 10-10-05 11:32

Hvad mener I om ørnen ? Min mening er at den er spændene, MEN hvis den skal ligne virkeligheden, som jeg tror er meningen er den lidt FOR fantastisk !
Er det da ikke mærkeligt netop som Hallgrim Hallgrimsson kommer hjem på hans hotelværelse sker der noget i vinduerne LIGE over for hvor man kan se næsten alt ikke engang skrå over for, og det er lige en mand han ved hvem er, underligt. Jeg syntes også Michael Kristensen - IT-eksperten er fantastisk, han finder lige en linje hvor de kan følge begivenhederne i Rusland og lige da alt går som det skal bliver forbindelsen afbrudt.

Mvh: Monsen

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 110 point
Dato : 10-10-05 12:32

Ørnen er for overdrevet, ja. Som du siger, er ALLE personerne på de rigtige steder, på de rigtige tidspunkter. MEGET fantastisk! - Man kan sige, at ørnen skal afløse andre skodserier, som f.eks. Rejseholdet, Nikolaj & Julie, Huset på Christianshavn, Matador, og Krønikken.

Ørnen er blot endnu en lorteserie, presset ud til forbrugerne, der efterhånden er tvunget til at se med, for "DET PLEJER MAN JO!"

Godt gået DR!

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 10-10-05 14:50

Tak for svaret epidedymittis.
Der er åbenbart ikke andre der har en kommentar, så du får 100 point

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 10-10-05 17:43

Jamen selv tak. Nææ.. det kan være de er blevet skræmt væk, eller også har de ikke noget fjernsyn..