/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Beovision 3, sort hvid billede på dvd.
Fra : kuno173
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 10-10-05 10:44

Hej
Jeg har kun sort hvidt billede når jeg kobler min Pioneer dv533 til mit Beovision 3 32", via super vhs kabel der går over i scart derefter ind i tv. Jeg har prøvet at koble direkte til i frontpanel, der virker det med farver. Jeg har prøvet at koble min dvd med kabler til et ikke B&O, der virker setuppet med kabler og scart. Er der en speciel opsætning på scartstikket i TV´et ????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-10-05 13:56

Det lugter lidt af forkert opsætning eller kodning.

Kan ikke helt huske hvor det er det går galt. Men et gæt er, at du har bedt dvd'en sende S-VHS og fjernsynet almindelig composit signal. Så bliver billedet sort hvid.

Check lige hvad appaterne understøtter og hvad de er stillet til.

Bedste billede får du normalt ved at vælge RGB

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 12-11-05 23:47

Det her er jo efterhånden en gammel sag, men hvis du ikke har fået løst problemet, så skyldes det ganske givet opsætningen på TVet, det står jo nok på SVHS i den indgang, og hvis det så ikke er et SVHS signal der kommer ind, så vil billedet være sort hvid, så sæt den på RGB så har du farver på igen

Hej