/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Msn
Fra : Squarna
Vist : 356 gange
200 point
Dato : 09-10-05 21:11

Hej alle KD'er

Jeg har hørt noget om at vi snart skal til at betale for at bruge msn messenger Jeg er ikke sikker da jeg ikke kan finde noget om det inde på msn.com.
Hvis der er nogen der ved noget så skriv det venlist her...

tak
-Squarna

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 09-10-05 21:26

Det tror jeg ikke på.

Har du ikke bare fået en "hade spam-e-mail"

Jeg spurgte lige min søn. Han sagde: "Har du også fået sådan en mail"

Det havde jeg ikke.

Så tag du det bare roligt.

Håber da ikke at du et eller andet sted har sagt ja til at "betale"

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 09-10-05 21:32

Okay.. det er jeg glad for at høre... Jeg fik den som en msn-besked... Jeg er ikke sagt ja til noget som helst men jeg ville meget ked af det hvis jeg lige pludselig ikke kunne bruge min msn mere... bruger den menlig ret meget..

-Squarna
Jeg ser lige hvad der ellers kommer af svar inden jeg dig dig pointene..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 21:44

Min søn siger at den e-mail kommer fra en , der hedder Hasim.

Det skulle være ham, der har startet den.

Tag det bare roligt, men du må ikke svare på den mail, du har fået.

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 09-10-05 21:48

som sagt er det ikke en mail men en msn-besked... gid Hasim brænde op i helvede...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-10-05 06:30

http://www.it-svar.dk/doctor/thread.aspx?id=145485

Den spøger på de fleste forum for tiden, men det gør den heldigvis ikke mere rigtig

Du skal IKKE betale for at bruge deres tjeneste.

Hvis de engang finder på at man skal betale, så pyt, der er masser af andre programmer der gør det samme gratis.

Men rolig, der bliver ingen betaling.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-05 09:31

Jeg mener at Tedd har fortalt:
MSN/hotmail er gtratis
Ikke mere kan tilkobles Outlook /Express
Kan endnu benyttes i Outlook /Express (måske tidsbestemt)
Hvis du betaler 149 kr. virker den som den gamle hotmail

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-10-05 10:17

Jeg tror det er en røverhistorie.

Jeg bruger selv MSN/Hotmail og har ikke fået besked om, at det skulle blive ændret.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-05 13:48

Ja Ans lad os håbe, at det er en røverhistorie.
Men noget som ikke er en røverhistorie er, at man ikke kan koble en ny hotmail på Outlook/Express.
Jeg kan nemlig ikke.

Godkendelse af svar
Fra : Squarna

Dato : 11-10-05 21:03

Tak alle sammen... Men mest tak til ans som kom først...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-05 21:20

Tak Squarna

Min "gamle" msn/hotmail fungerer stadig uden betaling og jeg har ikke modtaget en mail om at jeg skulle betale.