/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
NISSAN SUNNY
Fra : larshans
Vist : 1048 gange
400 point
Dato : 09-10-05 17:15

Noen der ved hvor jeg kan få uoriginale gummibøsninger til de forreste bærearme til nissan sunny 1,6 slx n13 -87 ( nissan vil have 360 kr stk !!!!!! vildt) Har prøvet flere huggere ??????

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 09-10-05 17:20

http://www.thansen.dk/products.asp?c=602544075&n=360412027#xy

Dette er selvfølgelig hele armen .........men jeg leder videre

sverola

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 09-10-05 18:06

Jeg må nok bakke ud her....har set efter alle pladser jeg kunne komme på ,men enten er det hele biler eller hele arme...Måske en Nissan klub kan hjælpe dig med billige stumper-de er jo trods alt mere erfaren på Nissan end de fleste..

Beklager

Mvh sverola

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-10-05 18:17

Det tror jeg ikke du kan få, der er nogen biler der ikke findes særlig meget uoriginalt til.

Også hos Høyer Autodele, er det hele bærearmen de har til omkring 500/stk.

mvh dova

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 09-10-05 20:16

http://www.edderup.dk/p3.asp

Jeg prøvede lige at se på denne link. For mig ser det ud som om de har /kan skaffe brugte bærearme til din Nissan...

Sverola

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 09-10-05 22:59

Her mener jeg de har bøssingene: http://www.ftz.dk/
alimak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-10-05 08:05

Du kan også prøve på www.lyddæmpercentralen.dk

Kommentar
Fra : larshans

Dato : 10-10-05 18:26

Tak for de mange forslag jeg er ved at undersøge dem vender tilbage,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-10-05 19:00

hov ser først nu at linket ikke er som det skal være, prøver lige igen, men ellers må du kopiere det af, hvis du vil prøve hos dem www.lyddæmpercentralen.dk

Kommentar
Fra : larshans

Dato : 11-10-05 13:08

neeeej..... det ser ud til at jeg må bide i det sure æble og købe dem hos nissan surt men ok det var det eneste den dumpede på til syn,,,,,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-10-05 16:05

men selv om det var det eneste den dumpede på, er det nu ærgeligt. Vi har selv en Nissan Sunny fra 90, og der plejer vi at være heldige hos lyddæmpercentralen

Kommentar
Fra : larshans

Dato : 14-10-05 20:52

nej lydcentralen havde dem heller ikke, var omkring NISSAN og blev frarøvet 717 kr for 2 stk gummi til en værdi af 10 kr jeg kunne høre de grinte da jeg gik,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, har købt en gammel BMW 320i og sælger nissanen nu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-05 07:49

larshans... ej hvor ærgeligt, men nu er den jo nysynet, så kunne du da bruge den to år mere (hvis der ikke kommer mere til). Vi har altid været glade for at kører Nissan, men har dog skiftet til Hyundai, men ikke fordi vi var utilfredse
med Nissan

Kommentar
Fra : larshans

Dato : 15-10-05 12:16

joeee men nu kan jeg få lidt for den, har også været glad for den i 9 år så,,,, men bimmeren er noget sjovere og hurtigere,,, hyundai det er jo også en fin bil fåes også i mange modeller,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-05 12:50

Vores datter overtog Nissan'en, og den kører stadig rigtigt godt, og den har faktisk været et billigt bekendtskab. Vi var nød til at skifte bil, da min mand var nød til at have en bil med automatgear, valget faldt så på Hyundai, da der var meget ekstraudstyr med i prisen. Det blev så til Sonataen 2,7, vi har så efterfølgende også købt en pænt stor camping-vogn, og der er Hyundaien en fornøjelse at have som trækker, men pæn dyr at bruge, da den er på benzin. Held og lykke med din "bimmer"

Kommentar
Fra : larshans

Dato : 16-10-05 17:33

jo takker, i lige måde og hej hej,,,,,,,,

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 16-10-05 20:29

Har du tjekket hos www.ftz.dk/ ? Da jeg mener og have købt de bøssinge til en sådan bil der.
alimak