/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Min pc Genstarter hele tiden
Fra : Jonsina
Vist : 611 gange
60 point
Dato : 09-10-05 17:08

Min Pc lukker ned og genstarter sig selv vær gang jeg har spillet lidt Counter Strike DET ER P***E ireterende er der nogen der kan gi mig hjælp????

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 70 point
Dato : 09-10-05 17:23

Hejsa

Prøv først.

Højreklik på denne computer-vælg egenskaber-vælg fanen avanceret-gå ned og klik på indstillinger-og fjern fluebenet fra genstart automatisk

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 09-10-05 17:38

Jeg havde samme problem og fandt ud af det var fordi jeg havde alt meget liggende på den. Så slet noget du ikke bruger, det kan være det hjælper.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-10-05 18:15

det kunne måske se ud som om pcen døjer med at følge med

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-10-05 19:16

Mener at CS kræver en del RAM, hvor mange RAM har du ? (kig under My computer - højer klik - egenskaber - general, står for neden) Er ret sikker på du minimum skal bruge 512.
Det kan også være grafikkortet den er gal med, du kan evt. prøve at genindstalere det.
Det kan også være din PC bliver for varm. Hvis man stadig kan hente Aida32 så kan det pogram fortælle dig hvor varm den bliver. Den må ikke kommer over 59 grader mener jeg det er.
Hvis du har 2 drev, så sørg for der ikke ligger en masse rod på dit C/drev, det kan være grund til megen fejl og iritation.
Flyt filerne (musik, film billeder osv) til D/drevet istedet.
Er der andre computer på dit netværk ? Isåfald er CS meget følsomt overfor det. Blot den anden copm skrifter netside, vil du kunne mærke at CS haker.
Hvis der er mere end din computer på netværket, så hent Net-Limiter til den anden pc, og brug det.

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 10-10-05 08:00

hmm Har fået det i orden masse rod på c:\ drevet og mit CS plejer/er helt fint det er alle de search bar jeg havde men har stadig et problem med en enkel pop up har scanet min pc med AVG 7.0 Ad-ware Pro Webroot Spysweeper (MIN FoReTRUKENE) men det hjalp ikke kan i hjælpe med det

Godkendelse af svar
Fra : Jonsina

Dato : 10-10-05 08:00

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-10-05 08:20

Hejsa Jonsina

Jeg tror du har mere snask inde på din computer,så jeg vil foreslå at du prøver følgende.

Først går du ind i dine mappeinstillinger-find den i dit kontrolpanel-og klikker på fanen vis
Her fjerner du fluebenet fra
Skjul beskyttet operationsfiler
Skjul filtypenavne fra kendte filtyper
Og sætter et flueben i – vis skjulte filer og mapper

Så højreklikker du på denne computer-vælg egenskaber-gå i fanen systemgendannelse-og deaktiver systemgendannelse på alle drev (sæt et flueben)

Så henter du denne virusscanner

http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Så genstarter du i fejlsikret tilstand(klik gentagne gange på f8)
Når den er startet op i fejlsikret tilstand-så køre du lige en tur med den scanner som du har hentet- Aktiver det hele i opsætningen derinde, så den kan skanne alt igennem.væbn dig med tålmodighed det kan godt tage fra 1 til 2 timer afhængig af hvor meget du har på din pc

Når den er færdig genstarter du normalt-aktiver din systemgendannelse og sæt dine mappeinstillinger tilbage igen.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 10-10-05 09:44

OK vil prøve sidder lige på skolen og skriver dette så vil prøve det når jeg kommer hjem

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 12-10-05 10:45

Briani Mange Tak For din hjælp :D HAHA ER kun 13 år men jeg ved meget om pc :D

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 12-10-05 10:46

:):)

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 12-10-05 10:48

hmm hvordan laver man humør ikoner ?

Kommentar
Fra : Jonsina