/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Lejlighed i Silkeborg
Fra : Annebonde
Vist : 884 gange
120 point
Dato : 09-10-05 14:39

Håber I endnu en gang kan hjælpe...Jeg har prøvet nærmest alt, for at finde en lejlighed i Silkeborg, er der mon nogen der har en god ide´til hvordan det kan lykkes?

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 09-10-05 15:01

Nu ved jeg jo ikke, hvad du har prøvet, men måske du kunne abbonnere på Silkeborg Lokalavis og tjekke de lejelejligheder, der annonceres med?
Ellers kunne du måske selv sætte en annonce i?
Jeg ved at det var sådan én af mine veninder fik et sted at bo i Espergærde, hvor hun så gerne ville bo.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 09-10-05 15:31

Og der er også boligselskab http://www.sb-silkeborg.dk/

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 09-10-05 16:06

Gratis annonce kan oprettes http://www.ledige-lejligheder.dk

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 09-10-05 17:27

I lørdags avisen havde HD ejendomme lejligheder til leje.

www.hdejendomme.dk

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 09-10-05 17:31

har lige søgt på hdejendomme der er lejligheder i hvinningdal til 4625 pr. md for 66m2

Kommentar
Fra : Annebonde

Dato : 11-10-05 13:03

Hej!
tak for alle forslagene, men jeg har prøvet både lokal avis, Sb-silkeborg (er skrevet op) Ledige-lejligheder m.m. Jeg bor i Hvinningdal nu, dvs. jeg har 5,5km til centrum - på cykel i Silkeborgs bakker!

Men kom endelig med nogle flere forslag!

Tak for hjælpen
Anne

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 14-10-05 07:44
Kommentar
Fra : Anjaaa

Dato : 30-10-05 20:02

Kig i aviserne.
Eller kig lidt på nettet, silkeborg må have en hjemmeside.
En ide at tage ind til boligselvskabet (:

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 09-11-05 10:39

Er du mon flyttet i ny bolig