/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjælp til fonts
Fra : LoneS
Vist : 440 gange
65 point
Dato : 09-10-05 13:23

hejsa
kan i hjælpe mig men hvordan man ligger Fonts ind på pcer

Hilsen Lone

www.blackandwhites.webbyen.dk

Accepteret svar
Fra : surfsusan

Modtaget 75 point
Dato : 09-10-05 13:28

Ja de skal lægges ind:
c:\WINDOWS\FONTS\

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 09-10-05 13:29

Men en ting, du kan ikke bare downloade en flot font og så lægge den på din hjemmeside....
Det er "modtagerens" fontbibliotek, der afgør, hvilke fonte der kan ses.

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 09-10-05 13:57

hej surfsusan

tusind tak for dit svar jeg prøve lige om jeg kan finde ud af det

Hilsen Lone

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 09-10-05 13:58

Tak for svaret surfsusan.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 09-10-05 14:04

Hvis du ikke kan finde fonten under c:\WINDOWS\FONTS,

så gå til Filer --> Installer ny skrifttype og find navnet på skrifttypen og klik på installer.

- (altså inden i c:\WINDOWS\FONTS)

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 09-10-05 14:07

Det aller nemmeste hvis du ikke er en "haj" til det her er at gå i kontrolpanel, åbne mappen "skrifttyper" og copy paste eller simpelthen bare trække dine nye fonts over i mappen.

Yoogi

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 09-10-05 14:21

hejsa
tusind tak for at i vil hjælpe mig så meget
trænger måske også til det jeg midste min mor i går meget pludsligt
en kæme mega hjerte blødning hun bliven kun 64år
så jeg prøver at sidde lidt og lave på vores hjemmeside for at få nogle andre tanker

Hilsen Lone

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-05 15:06

..og lige et Ps til surfsusan.

Der er planer fra W3.org om at kunne give klienten den Font man har tiltænkt siden at blive vist i selvom klienten ikke har denne Font installeret :

http://www.w3.org/Printing/pennock.html

Der findes faktisk allerede programstumper der kan lave dette 'trick', hvis klienten accepterer dette

Jeg kan huske jeg har set dem, men ikke hvor

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-05 15:07

[hør]

LoneS -> Tillad mig at kondolere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 09-10-05 15:10

Kære molokyle

Tak skal du have det var dejligt at høre

Hilsen Lone