/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Søg efter tips ?
Fra : Trine08
Vist : 456 gange
50 point
Dato : 08-10-05 23:46

Jeg kan ikke finde ud af og søger kun efter tips ?
Kan det ikke lade sig gøre eller hvordan ?
Hvergang jeg søger, dukker der jo spg op....

Jeg leder efter et tips jeg selv har skrevet engang, men det nytter ikke at trykke på "Mine Tips" da tippet er skrevet da jeg havde en anden bruger.
Jeg kan heller ikke logge ind med den bruger, fordi jeg har gelmt koden.............

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 08-10-05 23:49

Prøv at tryk på Avanceret søgning Det der ikon med forstørelsesglas og et + lige til venstre for søg!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-10-05 23:51

Hvis dit tip f.eks. drejede sig om 'jordbær' - Søg oppe til højre, sæt den på 'alle emner' i venstre felt og skrev jordbær' i højre felt, så får du alt med ordet 'jordbær' i.

Venlig hilsen vil.du

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 08-10-05 23:55

Tak for svaret tedd.
hehe...plat.. havde ikke lagt mærke til det forstørelses glas før
Men, er det en go ide at søge på mit eget brugernavn også ? Eller er det lige meget ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-10-05 23:55

Trine08

Har du nu igen glemt under hvilket brugernavn, du har skrevet det tip/tips

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 08-10-05 23:57

ans< igen ??
Nej, jeg kan blot ikke huske hvad linket hedder, og jeg kan ikke logge ind med mine gamle bruger......
Er der nogle special grund til du spørger ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 00:01

Nej, det er der ikke, men jeg er glad for, at du ikke er min dansklærer.

Det er jo ikke første gang, du leder efter dine egne tip/tips

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-10-05 00:01

Nå, men, det jeg leder efter er egenligt et link til en lille animations film.
Den handler om en lille bitte Alien der sidder og på et skrive bord, og er ved at øde en kage.
Den bliver filmet med skjult kamera, pludselig opdager den det..og springer op, og gemmer sig bag en kob med blyanter.
den tager en blyant i hånden, og springer frem og vil slås med ham der filmer.....
Lyder det bekendt for nogle ?
Selvfølgelig ekstra point til den der evt kan finde den.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-10-05 00:03

ans< jo, det er det rent faktisk.
Læg venlist mærke til at det aldri er mig der kommer med links til gamle tråde, i et forsøg på at bevise at en anden er idiot.