/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
protuna!
Fra : bambusneger
Vist : 915 gange
35 point
Dato : 26-10-02 14:30

er der nogle der har erfaringer med at handle hos protuna, eller endnu bedre har prøvet deres 50ccm tun til puch maxi! kan det bruges????

venlig hilsen aske

Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 26-10-02 15:18

hejsa.
jeg har handlet ved protuna og handler der stadig. Jeg har ingen problemer haft. Men har dog ikke prøvet tun til maxi men til en puch monza og det virker fint.

hilsen
kim hynkemejer

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 26-10-02 15:29

ok det lyder jo dejligt venter lige og ser om der er andre der svarer!

mvh aske

Kommentar
Fra : silas

Dato : 26-10-02 22:49

Hej

Jer har prøvet 50ccm+60ccm med en 15mm karburator + en proma udstødning+15t gearing.Det kører godt min blev målt til ca 65. Min cylinder var med alm.indsugning(som org.bare 15mm hul).Jeg ville nok købe en med membran indsugning da du får et bedre bundtræk med denne.

Hilsen Silas

Kommentar
Fra : lurifaxx

Dato : 01-11-02 23:02

Jeg har köbt en komplet yamaha 4-gear i stumper hos T-Hansen, som er hovedfirmaet 100% ok, jeg har talt med Protuna flere gange og de ved ogsaa hvad de taler om og har med at goere.

Kommentar
Fra : krisva

Dato : 03-11-02 20:20

hynke007, hvor hurtigt kører din Puch Monza, og hvad købte du???

Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 04-11-02 04:39

Hej Krisva.
Jeg købte 7.5 HK tun cylinder, 65ccm topstykke, powerluftfilter, yamaha 40mm stempel. Jeg havde selv 18mm delorto karbo med en dyse 100 indtil vidre men skal op i en dyse 110 eller 120. Derud over er der en 14/36 gearing, skal måske have en gearing der hedder 14/34 eller 14/32 og et forrør på 32mm og en proma pot. Den køre kun omkring 65 km/t. Men jeg er ved at få lavet et forrør på 35 mm oplagt og så skal karboen fin justeres. Så skulle farten gerne komme længere op.
hilsen
Kim Hynkemejer

Kommentar
Fra : floorfilla

Dato : 26-01-03 14:11

De er udemærket, der plejer ikke være problemer med dem.

Kommentar
Fra : nr11

Dato : 10-11-04 15:36

OKai ,, har et 3,5 hk 50ccm fra protuna,, nogle erfaringer med dyse-størrelse og nålens placering i kabu??? Har ødelagt min pinbolt så har ikke mulighed for at prøve noget.. >Men ville være rart hvis nogen vidste noget ;)