/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Indsætte billede i word
Fra : okjk
Vist : 404 gange
50 point
Dato : 08-10-05 17:45

Hej - efter geninstallation kan jeg ikke indsætte et almindeligt billede i fx. jpg format i word ( 2002 ) - kan ikke lige huske det, men mener der er et sted der skal markeres eller sættes "flueben" nogen der ved hvad der kan gøres ?

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 08-10-05 18:05

Hej igen - har lige forsøgt i publisher 98 - der kan jeg godt se billedet, så det må være noget i "worden" siden den kun viser rammen om billedet.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 08-10-05 18:15

Nu virker det - under indstillinger i Word, må der ikke være markeret i : Vis pladsholdere til billeder".
Nogen der ved hvad man gør med sine udlovede point - man kan vel ikke gi sig selv point eller ?

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 60 point
Dato : 08-10-05 18:20

du har ret; man kan ikke give sig selv point.
Du er nok nødt til at lade spørgsmålet stå åbent eller uddele pointene til en eller anden tilfældig person.

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 08-10-05 18:23

Tak for svaret hcma.

det svar er jeg godt tilfreds med, så du får pointene )