/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Battlefield 2
Fra : plb
Vist : 450 gange
150 point
Dato : 08-10-05 17:43

Hej

jeg kan sgu ikke rigtig få det spil til at virke .. jeg har installeret det, men hver gang jeg forsøger at starte spillet genstarter pc'en bare. ville vældig gerne spille spillet, men ligemeget hvad jeg forsøger så vil det ikk virke! jeg kører winxp og har et geforce 6800gt og driveren er 78.01. nogen der har nogle forslag til hvad jeg kan prøve?

mvh PLB

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-10-05 17:50

Prøv at læse denne tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/74771

Kommentar
Fra : plb

Dato : 08-10-05 19:45

Jeg har aldrig været inde i spillet og min pc genstarter når jeg forsøger at spille, og det lyder mere som om der er et problem med at ligge spillet ind, så ved ikke helt om det er samme problem, men jeg vil lige prøve at fjerne alt og så installere spillet igen for at se om det skulle hjælpe

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 08-10-05 23:10

Hvilken opdateringshastighed bruger du på skærmen? Hvis den ikke står til 60 Hz i 800x600 virker det ikke. Du kan senere ændre hastigheden inde i spillet.

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : plb

Dato : 09-10-05 10:22

Min skærm er lige nu 60 Hz i 1280x1024 .. jeg vil da lige prøve at ændre det og så vende tilbage !

mvh PLB

Kommentar
Fra : plb

Dato : 10-10-05 20:20

nej det gjorde ingen forskel om den stod på 1280x1024 eller 800x600 .. min pc genstarter bare hver gang jeg går ind i spillet ! utrolig irriterende!

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 14-10-05 23:58

Kan se spørgsmålet er et par dage gammel.. har du stadig problemer med at køre det spil?

hvis du har så prøv lige at åbne "event viewer" og se under "system".. hvis der er nogle røde krydser i den log på det tidspunkt hvor din computer genstarter så skriv lige eventid´et her et eksempel på en eventid er "1003"

->Brommi

Kommentar
Fra : plb

Dato : 15-10-05 11:13

Ja jeg har stadig problemet.

Event viewer hvad er det lige præcis det er for noget?

mvh P/lb

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 15-10-05 12:37

Event viewer er en log der overvåger systemet og hvis der opstår fejl kan man stort set altid finde en bunke informationer om fejlen derinde
Control Panel -> Administrative Tools -> System

->Brommi

Kommentar
Fra : plb

Dato : 15-10-05 13:06

under event står der 1003..

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 15-10-05 13:10

oki... prøv at se på denne side og find den fejl der passer præsist med din fejl
http://www.eventid.net/display.asp?eventid=1003
1003 er desværre en ret så brugt fejlkode..