/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Design hjælp
Fra : rasmusandersen2
Vist : 661 gange
50 point
Dato : 08-10-05 16:42

Hej allesammen.
Vi er nogle drenge der har startet en fanklub i det midtjyske til fordel for kvalrække holdet Tjørring IF

Vores ny-registerede side bluepride.dk
vi har lavet en grund design, men mangler en del forbedringer. har du nogle forslag til hva vi kunne ændre, eller vil du gerne hjælpe os med designet, så henvend dig gerne i denne tråd eller til andersen_rasmus@hotmail.com

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 08-10-05 16:56

Tag et billede af stadion og brug dette som baggrund for siden ........Og et større billede af klub logoet ville nok heller ikke være fejl-man ser jo ikke helt hvad det drejer sig om

sverola

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-10-05 17:50

Her er lidt templates - hvor i måske kan bruge nogle ideer fra til jeres design

http://www.webskabelon.dk/gratisskabeloner.htm
http://www.freelayouts.com/templates/display/templates
http://www.templatemonster.com/free-templates.php

Desuden har i mulighed for at kombinere html med CSS og javascript samt Flash, det vil give rimelige hurtige sider. Jeg kan se at i endnu ikke har bygget en side helt op, men vær opmærksom på at det skal være nemt at navigere rundt på siderne uden at man farer "vild" herudover er det vigtigt at siden er læseværdig dvs ikke noget der forvirrer teksten fra baggrunden.
Det banner i har på nu i toppen virker på mig meget uklart og kan laves langt bedre i Flash.
Hvis i har de elementer der skal bruges til banneret, så skal jeg gerne lave det til jer i flash f.eks som et animeret banner.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-10-05 17:58

Sorry - jeg havde ikke set at banneret var lavet i Flash - men virker ikke særligt tydeligt, det må i kunne rette og så forbedre animationen en smule.

//bentjuul