/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
parabol til pc
Fra : gril
Vist : 568 gange
200 point
Dato : 08-10-05 12:03

Jeg har tilsluttede min parabol til min pc via et kabel, og kun godt tænke mig at prøve at optage et eller andet fra den, men hvilken program skal jeg bruge for at kun gøre det

Skriv vis i vil vide mere

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-10-05 12:08

Fulgte der ikke programmer med kortet?

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 08-10-05 12:08

http://www.pixmania.com/dk/dk/hauppauge/275/marque.html

check lige dette link -jheg tror de har det du søger

mvh sverola

Kommentar
Fra : gril

Dato : 08-10-05 12:41

den er ikke tilsluttede til min tv-tuner kort men på fronten på min pc med et s-video kabe, jeg troer nok at indgangen heder firewire, jeg er slet ikke sikker på at det kan lad sig gør måske at det kun video - kamera det kan tilsluttes til en firewire port men jeg ved det ikke

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 08-10-05 13:37

Har du et tv tuner kort i din pc eller har du en digital parabol receiverkort i din eller ikke nogen af delene.
mvh. Fleng

Kommentar
Fra : gril

Dato : 08-10-05 15:30

jeg har et tv tuner kort

Accepteret svar
Fra : fleng

Modtaget 200 point
Dato : 08-10-05 16:19

His du har et tunerkort så er der sandsynligvis en composite indgang og den skal du bruge. bafefter skal du så fortælle det program som der fulgte med kortet eller et andet program som du bruger til at se tv på at det skal være fra composite indgangen.
Du behøver ikke nødvendigvis at bruge programmet der fulgte med kortet men driveren skal være indlæst i computeren, selv bruger driveren fra det kort som jeg har og Windvd creator til optagelser og redigering + senere brænding på DVD skiver og det kører udmærket.
Mvh. Fleng

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 20-11-05 23:02

det bliv jeg ikke meget kloger af