/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Display!?
Fra : Dirty_joker
Vist : 834 gange
50 point
Dato : 08-10-05 11:26

Jeg har en Nokia telefon liggende som jeg har tænkt mig at bruge hvis min nuværende telefon pludselig skulle gå i stykker eller lign.

Men det er bare det at displayet er gået i stykker det er nærmest blevet "trykt"..
Nogle der kender nogle billige steder evt på nettet hvor man kan få den lavet til en rimelig pris!?

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 08-10-05 11:29

Tror ikke det kan betale sig at få det repareret... eller det kommer nok an på hvilken model det er... men for det meste koster en reparetion mere end en ny telefon...

-Squarna

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 08-10-05 11:31

Det er en Nokia 7250i...

Er nemlig meget glad for den..

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 08-10-05 12:04
Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 08-10-05 12:09

http://www.mobil-lock.dk/

Ved ikke om det er sikkert!?

Pris:
Unlock 50kr.
Skift af dvs. smådele fra: 50kr.
Software update 50kr.
Skift af sprog 50kr.
Skift og nyt display fra: 75kr.

75 kr skulle da være rimeligt billigt!?
Hvis jeg vælger at få det lavet!?

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 08-10-05 13:31

Jeg har handle på www.spareparts.dk adskillige gange, de har gode priser, sender med det samme, det fungerer ganske enkelt rigtig godt.

http://www.sparepart.dk/

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 08-10-05 20:00

jeg har display