/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch dyse!
Fra : bambusneger
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 26-10-02 09:29

Hej!
jeg har en puch maxi k. jeg har lige købt et 50ccm tunsæt hos protuna. jeg ville bare gerne vide ca. hvilken dyse jeg skal kører med og hvor god optræk/topfart den får?

venlig hilsen aske

Kommentar
Fra : Japse

Dato : 26-10-02 10:32

Spørg hos protuna når du er så dum at handle hos dem

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 26-10-02 11:11

det er ikke købt endnu, men hvor skal jeg så købe et tunsæt?
h aske

Kommentar
Fra : Japse

Dato : 26-10-02 11:26

motoline gmbh tlf:0049 461 74909 og de vil gerne oplyse dig om hvad du har brug for og hvad der skal bruges og hvad det koster.
mvh. Japse.

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 26-10-02 11:59

er der andre steder og hvor hurtigt vil den kører?

Accepteret svar
Fra : dr_scooter

Modtaget 50 point
Dato : 26-10-02 21:07
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-10-02 13:05

"bambusneger" <bambusneger.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:mlru9.178390$Qk5.6220514@news010.worldonline.dk...
> Hej!
> jeg har en puch maxi k. jeg har lige købt et 50ccm tunsæt hos protuna.
> jeg ville bare gerne vide ca. hvilken dyse jeg skal kører med og hvor
> god optræk/topfart den får?
>
> venlig hilsen aske

Hej Aske

Man kan ik bare sige hvilken dyse du skal kører med, det er noget man skal
prøve sig frem med... Det er jo forskelligt for knallert til knallert.
Det er også meget svært at sige hvor godt optræk, og hvad den kører på
toppen. Men hvis den kører 30 km/t fuld lovlig, så kommer den vel ca. til at
kører 60 eller sådan noget, med et temmelig godt optræk... Men det er jo ik
sikkert det holder stik, så hæng mig ik op på noget.. *s*

/Brian