/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
suzuki smx'er
Fra : vmax_jakobdrengen
Vist : 515 gange
50 point
Dato : 07-10-05 22:35

hej kan man godt sætte en fartbegrænser på en suzuki smx uden at den tager skade

Kommentar
Fra : holmgaard67

Dato : 07-10-05 22:39

Hej...Ja det er der ikke nogen problemer i.....Mvh Holmgaard

Kommentar
Fra : vmax_jakobdrengen

Dato : 07-10-05 22:43

okay men hvor lang tid går der fra man har trykket på knappen til den kører de 30 hvis nu jeg trykker ved de 70 stykker

Kommentar
Fra : holmgaard67

Dato : 07-10-05 22:49

Hej..Det tar ca lige så lang tid som hvis du bremsede blødt....Mvh Holmgaard

Kommentar
Fra : vmax_jakobdrengen

Dato : 07-10-05 23:01

okay men det var bare fordi jeg mødte politiet her igår men hvor kan man købe sådan et sæt henne

Kommentar
Fra : txn

Dato : 08-10-05 11:32

køb en fartbegrænser stort set alle steder der handler knallerter(scootere).f.eks thansen der også sæler via nettet.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 08-10-05 11:33

Mange steder.
www.scooter-shoppen.dk
www.west-import.dk
www.protuna.dk
Men hvis de ser dig med 70kmt, så er det meget for sent at trykke på knappen, plus at hvis de stopper dig alligevel, så ser de nogle gange efter om der sidder "knapper" steder hvor de ikke burde være, og så trykker de på dem. De er ligeglade med om de skal slæbe den med eller ej. Hellere en gang for meget end en gang for lidt tænker de.
Så tun den hellere vildt meget og stik af fra dem.

Kommentar
Fra : vmax_jakobdrengen

Dato : 10-10-05 17:25

jeg har lige været inde og se på de sider som i siger at man kan få fartbegrænsere og der står hos protuna at de passer ikke på suzuki

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 10-10-05 18:36

Hmm, har heller ikke selv kunne finde noget.

Kommentar
Fra : vmax_jakobdrengen

Dato : 10-10-05 20:09

jamen så kan man jo heller ikk sætte en fartbegrænser på en suzuki smx'er

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-02-06 16:27

Man kan ikke montere en fartbegrænser, da CDIèn er indbygget i tændingsanlægget.
VH Palle Hansen