/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
DVD i Medion pc ?
Fra : joker
Vist : 700 gange
100 point
Dato : 25-10-02 20:21

Jeg har købt en Medion pc, ved fredgaard. Er der nogen som kan oplyse mig om hvilket dvd drev, som sidder i den. Jeg tænker på navn og type. Jeg er ikke ved pc'en lige så kan derfor ikke selv se efter.

På forhån tak

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 26-10-02 01:57

Hej joker

Det kan være hvad som helst...

/Caine

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 26-10-02 10:45

Du kan downloade et lille program fra twocows.com når du komme til at sidde ved din pc igen som kan fortælle dig om hvilken hardware der sidder i pc'en Hvis der ikke står hvilken DVD det er som sidder i pc'en

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 26-10-02 13:11

Du kan også prøve at bruge programmet driveinfo. Du kan finde den her:

http://www.shareware.de/Windows/Windows_98/Datei__Datenverwaltung/Festplatten_Management/Analyse/Detail_VS_DriveInfo_7365.html

En lang adresse. Det program kan oplyse om drevtype, og om det er kodelåst.

Accepteret svar
Fra : nocom

Modtaget 100 point
Dato : 26-10-02 21:00

Hej
Det nemmeste er at gå ind i system egenskaber og se under drivere der. Under cd/dvd drev, finder du oplysninger om, hvilket drev du har.
mvh
Nocom