/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Engelsk kursus
Fra : Klumme
Vist : 870 gange
1 point
Dato : 07-10-05 12:37

Et lille lyn-kursus i engelsk. Så kan weekenden gå med det LOOL

1. Engelsk for begyndere: (for beginners)

Tre hekse ser på tre Swatch-ure. Hvilken heks ser på hvilket Swatch-ur?

Og dette nu på engelsk:

Three witches watch three swatch watches. Which witch watch which swatch
watch?

2. Engelsk for viderekommende: (advanced english)

Tre kønsopererede hekse ser på tre Swatch-ure-knapper. Hvilken kønsopereret
heks ser på hvilken Swatch-ur-knap?

Det hele igen på engelsk:

Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched
witch watch which Swatch watch switch?

3. Engelsk for eksperter: (at the end)

Tre schweiziske hekse-kællinger, som ønsker sig at være kønsopererede
schweiziske hekse-kællinger, ønsker at se på schweiziske Swatch-ure-knapper. Hvilken schweizisk hekse-kælling, som ønsker sig at være en kønsopereret schweizisk hekse-kælling, ønsker at se på hvilken schweizisk Swatch-ure-knap?

og igen på engelsk:

Three swiss witch-bitches, which wish to be switched swiss witch-bitches,
wish to watch three swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch
which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which
swiss Swatch watch switch?

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 07-10-05 12:44

We didn't learn that in school!
Colin

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-10-05 12:47

Så har du chancen nu

Kommentar
Fra : calista

Dato : 07-10-05 12:53

*LOOOOL* siger man det højt, skal man sørge for at have en klud i nærheden, til aftørring af skærmen og hagen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-10-05 12:58

Hvad med en svejsemaske og så gå lidt stille med det indtil den sidder der

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-05 13:21

her er lidt mere af samme "skuffe"

http://www.ambassen.dk/ord/engelsk.php

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-10-05 13:40

I thought it enough

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-10-05 13:44

Med en hagesmæk på, tror jeg det går *GGGG*

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 07-10-05 14:00

Humor i topklasse , af en eller anden grund bliver jeg aldrig træt af dem. Nogle af dem i "Danskerer og andre uskyldige taler engelsk" sektionen, for mig næsten til at brække mig af grin hehe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-10-05 14:30

Jeg har helt opgivet!.. kommer simpelthen til at skrupgrine - og er derfor kun nået til engelsk for begyndere..

Én ting er at sprutte, slå knuder på tungen og savle lidt, men at tisse i bukserne (af grin) gider jeg ikke *L* og det tror jeg vil ske, hvis jeg når ned til engelsk for viderekommende..

Jeg overvejer dog at blive tilmeldt et bækkenbundshold - og fortsætter måske kurset til den tid..

God weekend

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-10-05 17:12

creamy jeg vil gerne med på holdet

Også god weekend til dig og alle I andre

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-10-05 17:29

*GGG* som du dog kan sige det Cremy..men enig - helt sikkert *GG* og jeg vil osse med på det hold

God weekend.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-10-05 17:31

ehm...min staveplade er taget på weekendophold men jeg skal da gerne gå ind og rette fejl

CreAmy

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-10-05 18:15

Jeg kommer til at tænke "Jazballet" med Margurite Viby

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 07-10-05 18:44

Se denne side:

http://www.uebersetzung.at/twister/

"1st International Collection of Tongue Twisters" With 2712 entries in 107 languages.

Mvh Sonja

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-10-05 21:56

Super godt Klumme

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-10-05 16:00

Sorry mit fravær - Er lige udskrevet fra ortopædspsykotisk med tungen i gips.

PS
Jeg har smidt mit SWATCH WATCH ad helvede til og har købt et æggeur og sat på håndleddet med et lyserødt gummiarmbånd, hvorpå der står "Støt brysterne"

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 1 point
Dato : 10-10-05 08:12

Skrupgriner

Et æggeur, samt lyserød gummiarmbånd omkring håndledet?!

Gad dælme godt kende dig Klumme. Du paser lige præcis til mine forestillinger om dig..

Fjollerik

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-10-05 11:13

Hmm kunne du det... Så må jeg hellere skifte gummiarmbåndet ud med et limegrønt med påtryk: "Support a Westcoastgirl"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-05 19:05

"støt skodaen" (især den limegrønne )

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-10-05 13:38

Med Paderborner og brune gummibånd

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 02-01-06 15:19

Tak creamygirl

Jeg ville egentlig ha' forhøjet, men så ville du ligge lige i røven af Psykoen, og den dunst af muggen munk kan jeg ikke byde dig.