/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Ændre sprog til software Medion MD 9700 ~
Fra : JMFgbj
Vist : 424 gange
60 point
Dato : 25-10-02 18:59

Jeg er den i den sitituation at den software der følger med til kamera er på tysk!!!
Vil derfor høre om der var en som kender til en opdatering til dette digicam
hvor sproget er på engelsk det ville være fedt.

På forhånd tak

Hilsen Johnny

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 26-10-02 19:34

"JMFgbj" <JMFgbj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:xBeu9.177886$Qk5.6158535@news010.worldonline.dk...
> Jeg er den i den sitituation at den software der følger med til kamera
> er på tysk!!!
> Vil derfor høre om der var en som kender til en opdatering til dette
> digicam
> hvor sproget er på engelsk det ville være fedt.
>
> På forhånd tak
>
> Hilsen Johnny
>
> --
Er det selve Medion Programmet du efterlyser eller noget af det andet
medfølgende software?
Har du set på cd.en. Til model 9725 er der Medion drivere både på dansk,
engelsk, tysk og fransk på den medfølgende cd.
Jeg har den danske til 9725 og kan evt. maile den til dig (1,7 mb). Jeg ved
dog ikke om den virker med 9700, men jeg kan ikke se forskellen på de 2
kameraer ud over at de sælges under forskellige numre i forskellige
butikker.
Jeg har haft installeret 9700 hos en kammerat, og der mener jeg også, at det
var på dansk.

Kurt

Kommentar
Fra : JMFgbj

Dato : 28-10-02 17:47

Hej Kurt

Det er selve programmet man bruger, har kigget grundig på cd'en men
der var desværre ikke noget at finde.
Så hvis du har lyst må du meget gerne sende den på mail til mig
Adresse som følger: jmfhef@email.dk

På forhånd tak
Johnny

Godkendelse af svar
Fra : JMFgbj

Dato : 28-10-02 17:49

Tak for svaret Kurt B. Andersen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-11-02 19:14

Hej

Jeg kunne godt tænke mig den danske ver. da jeg også kun har den tyske
ver.

På forhånd tak

Lars Løvgreen
lars@turtleband.dk

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"