/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
microsoft outlook+ekspress
Fra : hubi
Vist : 294 gange
50 point
Dato : 06-10-05 20:02

hey, nu ved jeg ikk om jeg er den eneste der er lidt irriteret over at microsoft har låst brugen af outlook (ekspress) med almindelige gratis emails, derfor er der nogle der ved hvordan jeg kan "snyde" outlook og stadig bruge gratis emails til outlook....

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 06-10-05 20:05

Du kan ikke bruge MSN/hotmail
men
du kan bruge
gmail

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 06-10-05 20:08

okay, det er ellers en hotmail jeg bruger... sys ikk jeg vil til at skifte mailadresse... ved i ikk hvordan jeg kan få outlook til at virke med hotmail....??

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 60 point
Dato : 06-10-05 20:13

http://email.about.com/od/outlooktips/

2nd indlæg der stå noget om hvordan man får det til at virke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-10-05 20:22

Min hotmail virker endnu i Outlook Express.
Men dagene er talte hvis ikke jeg betaler 149 om året.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-10-05 21:19

Eyvind min har da ikke en dato, har den. ????

Det kan kun lade sig gøre med gamle hotmail kontos, hvis ms stadig rekalmerer med det syntes jeg at det er flovt,
Løsningen er i dag, at du betaler for din hotmail.
Du får så også en anseelig større postkasse.

Men betalingsmetoden er ikke venlig, jeg må feks. ikke gå med kerditkort for min kæreste.

Godkendelse af svar
Fra : hubi

Dato : 06-10-05 21:25

Tak for svaret troldenesdhb.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-10-05 21:31

Jeg må gå med kreditkort...........................men må ikke bruge det.
Jeg har en kæmpe postkasse i min nye gmail
Jeg har tænkt på at betale.........men de fleste har fået min nye mail adresse
Jeg har prøvet at lægge nye hotmail ind i outlook Expres uden held
Jeg tror ikke det lader sig gøre at flytte min gamle hotmail over på en anden comp i OE
Jeg kender ikke nogen dato, men har hørt at det ophører (fra Tedd tror jeg)

Min gmail køres som pop3 mail i Outlook / Express

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-10-05 21:56

har flyttet min hotmail for under en md. siden i forbindelse med geninstalation.
det var helt problemfrit, men det er da muligt at det er fordi at jeg først gemte kontoen (exportere)
og derefter impoterede den igen. tror dog ikke at blokeringen for nye kontoer ligger i denne backupfil (*.iaf)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-10-05 10:21

off topic nu hvor tråden er besvaret.........

gratis ????? Medmindre man benytter sig af metoder der er mig ukendte - så er ingen mailprogrammer gratis i og med man betaler til udbyder.... ???????????

G`mor´n (læs formiddag)