/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gæstebog i frontpage
Fra : jacob.s.p
Vist : 348 gange
70 point
Dato : 06-10-05 16:42

Hvad er koden til en gæstebog i frontpage, Jeg kan ikke finde nogle på nettet.

M.V.H Jacob

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 06-10-05 17:36

Tag at bruge denne....
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=fr&u=http://www.alexphpteam.com/

Den er i php og skal bare installeres.... meget let... og så bare link til den... index.php

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-10-05 17:46
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-05 18:19

Gæstebogen i Frontpage kræver, at webserveren har installeret FP ext. og den laves ved at vælge ny side, sideskabeloner, guiden gæstebog.

Kommentar
Fra : bangsi

Dato : 07-10-05 09:41

Jeg har en side, hvor du kan selv lave lidt af gæstebogen. http://asp.smscom.dk/guestbook/guestbook.asp
Jeg har selv brugt den på www.damebordtennis.dk, hvor den virker perfekt...

// Bangsi

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 09-10-05 10:46

Men kan man ikke få en der er i fontpage koder, så den kun er på min hjemmeside. Hvis i forstår?

M.V.H
Jacob

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-10-05 10:59

Hvis jeg forstår dig ret vil du have noget der bare ligger på DIN hjemmeside og så er svaret, at det kan du ikke få i Frontpage fordi det modul der ligger i FrontPage skal arbejde med nogle funktioner der kun findes i de Frontpage udvidelser der installeres på webserveren.

Hvis du vil have noget du selv styrer skal du jo nærmest have din egen server for hvis du vælger php, som uden tvivl er det smarteste skal du jo have din side på en server der har php og så vidt jeg husker mysql.
De fleste simple gæstebøger er hostet et eller andet sted hvor du så må finde dig i reklamerne.