/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Tænkespillet i tips
Fra : erling_l
Vist : 502 gange
30 point
Dato : 06-10-05 15:09

Troede faktisk, det var fup - men det er hammersjovt. Til gengæld har jeg spildt den sidste time på at nå til niveau 7 - og der står jeg så og kigger på månen og tænker:"hvad f... er det, der bliver klart for mig???"

Derfor: Et lille hip hurra til Dennis' tip - de, der har givet dig lav score, har vist bare ingen tålmodighed ---- det er sjovt...... og så ellers en lille bonus på højkant for et tip, der sender mig til niveau 8

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 15:17

Nåh, for f.... - ikke andet

OK - men stadigvæk pointene til dem, der kommer først - ikke med svaret, men med et hint der passer....

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 15:17

Jeg kan ikke hitte ud af niveau 8....

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 15:19

Høø Erling, jeg kan da give dig koden fra syveren

Accepteret svar
Fra : ME.alexander

Modtaget 40 point
Dato : 06-10-05 15:19

ok her har du svaret erstat star med comeclear

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 15:22

***ggg*** - ja, det var heller ikke lige den sværeste

Men du kan jo bare spørge, hvis du ikke har fået uret om en halv times tid

"the answer will become clear"

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 15:22

Det er da Russisk ME.alexander

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 15:23

Ups - der kom en ny en ind imellem.... må vel give mig og tildele pointene, selv om det var et hint, der blev efterspurgt ***ggg***

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 15:24

hints ka du jo se på deres forum

Godkendelse af svar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 15:25

Egentlig burde du jo ikke have de 5, når du ligefrem sladrer .... men hvad pokker - skal måske bruge hjælp igen senere .... Tak for svaret ME.alexander.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 15:25

Det er jo snyyyyd...

Men den 8'er der... jeg holder nok ikke meget længe

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 15:28

fatter heller ik noget af 8'eren har fundet ud af at komme videre men de siger: That is correct - almost.... Go back and write it out ;) WORD IT UP MY FRIENDS !

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 15:31

så fik jeg prøvet det - skrev det forkert - og fik at vide, at det var rigtigt, men at jeg skulle gå tilbage og skrive det anderledes.

Microsoft spørgsmål!! (Advarsel: Du er stødt på en uoprettelig fejl, som ikke burde forefinde sig på dette sted)

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 15:34

same - men det er trods alt til at gøre ...

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 15:35

Jamen kommer man videre til næste level??

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 15:39

WORD IT UP MY FRIENDS

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 15:40

jaja men how -.-?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 15:42

"WORD" IT UP MY FRIENDS

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 15:43

tænk på tilbudet - ikke på tallene

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-10-05 15:46

*GG* en vaskeægte 'legedue' Herligt

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 15:46

YAY klarede den!!!

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 15:49

nogen der fatter nieren?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 16:01

ah sådan ! og så er jeg i 10'eren ;)!

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 06-10-05 16:04

hej -- jeg har nok sovet i timen, men kan man be' om et link til det hammersjove spil?
venlig hilsen
fru Skrap

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 06-10-05 16:04

hej -- jeg har nok sovet i timen, men kan man be' om et link til det hammersjove spil?
venlig hilsen
fru Skrap

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 16:04

Den er jeg godt nok træt af.... HVAD F.... OVERSER JEG ??

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 16:05

Hej fru skrap

Der er et link nede i tipsene (tips 3-4 stykker)

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 16:08

Erling hvilken er du da i?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 16:10

ARRJ, jeg har ikke fattet otteren endnu.... Tis også

SHYYYS... må ikke sige mere!!

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 16:13

Ok ok et lille hint: you get them all 4 free
dette er moderne sprog så prøv dig frem med sådan noget men husk nu Word them up

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 16:14

den hvide side (10)

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 16:16

ARJ... Jeg troede, jeg havde lavet alle kombinationer - Det havde jeg så ikke... Nu er den der JUBILUUU

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 16:18

Gider ikke mere.... har også fri nu.... 1 times pause

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 16:23

fatter ik hvordan man laver 10'eren :-|

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 16:31

ah endelig svaret er lige foran en !

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 16:32

gået i stå igen vaxan?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 16:32

Jaaaaa... SUK

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 16:47

i hvilken en?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 16:50

Øhhhmmm ... Nieren.....

Sidder her og fedter rundt i firkanten.... Med garanti, det intet har med den at gøre....

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 17:02

Hehe hvilket ord mangler af de ord han har skrevet ned?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 17:07

Nååå... Arj, det er sgu for meget.. Sådan har jeg jo ikke tænkt det... Du er sgu god!

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 17:09

Hehe tak tak er igang med nr. 13 men har fundet et spørgsmål på keyboardet: what do people all make but no one can ever see? men hva hulen er SVARET?!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 17:24

Nummer 13??????? Du giver den gas... Jeg løber i mellem kødsovsen og puteren for at regne den hvide side ud...

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 17:28

Den er faktisk ikke så slem, alex...... oplevede det hele weekenden til oktoberfest i Tyskland....

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 17:29

hvad gjorde du da der ? fatter det ik !

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 17:30

Think big
think tyrolermusik

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 17:32

lyttet ?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 17:38

SÅ er der pause... Har siddet og stirret på en blank skærm... Min mand må tænke, at jeg er blevet en anelse tosset

Tilbage til kødgryderne...

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 17:39

hehe den er ikke helt hvid prøv at trykke alt+a

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 17:42

nærmere den anden vej.....

lidt ligesom børn i børnehave, tilskuere til bold og direktøren, når han opdager, hvor lang tid dette har taget - fat mod - den næste er endnu lettere

Og ny pause

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 17:47

Jaa.. det havde jeg set - eller ikke via ctrl-a, men via kilden... Og det bliver jeg sgu ikke meget klogere af...

tænker videre...

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 17:49

be over there, but it could be here... Hmmm..

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 17:52

it is in your mind

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 17:56

Erling come on skriv bare svaret ! fatter ik en skid!!

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 18:10

f***ing stavefejl ! havde stavet forkert men havde svaret for længst

Kommentar
Fra : vibse68

Dato : 06-10-05 18:42

Nu har jeg købt svaret, så gider i ikke fortælle mig hvad det er for et spil !!!

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 18:42

tænkte ført på "love" (it's in the mind ) - men det gik ikke. Kan dog fint forestille mig, at de fleste laver det i forbindelse med netop "love"

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-05 18:45

hehe erling hvor langt er du nået?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-10-05 19:51

Ihh altså... Min hjerne må i blød... Når desværre ikke videre før efter weekenden - min hjerne skal lades op - skal på kursus i tre dage med en fransk taler... Der skal der liiige være lidt overskud

Meen - søndag aften ved jeg præcis, hvad jeg i hovedet

Hygge med jer!

Vaxen

P.s. Vibse: http://www.kandu.dk/dk/tip/12411 - god fornøjelse - man bliver lidt grebet

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 07-10-05 00:31

Undskyld, alexander - havde ikke set, at du skrev tilbage tidligere. Har ikke lige haft tiden til at bruge hele aftenen til rebusser, men har da tumlet rundt den sidste halvanden times tid.

Jeg ligger pt. og leger med level 32. Hvordan går det med jer?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 07-10-05 01:14

Så - level 41. Nu må jeg hellere gå i seng z

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 08-10-05 11:53

For f.... da.....

Har nu brugt 2-3 timer til at lægge puslespil i spørgsmål 49 ...... NOGEN TIPS AT HENTE???? (suk) ?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 09-10-05 20:57

Hvad sker der??? Er I alle færdige, eller har I givet op - eller hvad ??

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 10-10-05 15:39

knokler med level 57

The answer has gone AWOL

Uh-oh - the answer will BRB, lol.
It appears to have gone AWOL and there's nothing we can do.
I GTG AFK, TTYL okay?
Hopefully you'll find the answer, it should be back ASAP.

nogen gode tips?
fru Skrap

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 10-10-05 19:13

ja da.... hvad består spørgsmålet af ?

man kan vel sige, at det ord du søger, nærmest er lidt langt i forhold til det, som det beskriver

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 11-10-05 10:30

ok - 57 klaret - (jeg er overbevist om at der har været en fejl i ordbogen -- LOL)
og er nu gået i gang med level 60 -

flere gode tips?? :)

fru Skrap

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 11-10-05 13:32

Til 60 eller hvad???

Kan måske hjælpe lidt undervejs, hvis du gror fast - færdiggjorde "testen" i går aftes

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 11-10-05 13:34

Men det ser nu da også ud som om, du har pænt fart på ***ggg**

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-10-05 00:31

[color=Red]Virker dette[/color]. [glow=red,2,300]Eller hvad[/glow]. [color=Green]Bare en test[/color]

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 12-10-05 22:35

tak for tilbuddet Erling, det ser ud til at jeg er groet fast i level 66 -

APPLE + BANANA - ORANGE = ??WHAT??

jeg mener at have prøvet "alle" tips og hints i forum 66

fru Skrap

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 12-10-05 22:48

yes -- jeg har det - og går glad videre -- med levet 67

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 14-10-05 12:44

ok -- enden er nået, men det sidste keyword??? det er mig en gåde?? -
fru Skrap

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 14-10-05 13:11

Umiddelbart er det slet ikke en gåde - bare gør, hvad der står - gå ind og søg i forummet...

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 23-10-05 11:06

hmmm --skønt jeg MEGET nødigt vil indrømme det, jeg har ikke fundet det irriterende keyword endnu -- er det kun eet ord -- evt et tal -- en kombination af ord og tal -- eller er det lutter store bogstaver -- det var mange spørgsmål -- Jeg har været i forummet og søgt og søgt. PLEASE HELP!
fru Skrap

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 23-10-05 13:54

He he

Det er et ord. Gå ud i forum, som der er beskrevet.

Indstil søgefunktionen nøjagtig som beskrevet

Søg på keyword nøjagtig som beskrevet.

Kan ikke præcist huske hvor langt nede, det står, men er så vidt jeg husker rimelig tæt på bunden.

Der står præcist, hvad keyword er - det er ikke engang en gåde eller noget.....

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 24-10-05 16:08

...- så tror jeg sandelig/endelig jeg fandt det -- Mega TAK for hjælpen Erling --
venlig hilsen
fru Skrap

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 24-10-05 16:20

Velbekomme og velkommen til top 101