/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messenger 7.5
Fra : CerwinVega
Vist : 618 gange
50 point
Dato : 06-10-05 12:46

Jeg har problemer med at logge på automatisk når jeg tænder min computer.

Problemet er kommet efter at have installeret messenger 7.5 og jeg har prøvet at fjerne og afinstallere alt der hedder messenger på min computer og ren installeret det igen uden held
Der er sat flueben i alle 3 kasser med hensyn til "husk logon" osv.

Hvad sker der for messenger ?
kan man nu ikke update mere uden det går galt ?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 06-10-05 12:56

Hejsa

Jeg ved ikke om problemet er generelt....men.....
Jeg havde også bøvl da jeg fik ny putter.....indtil en lærd person slog deaktiverede min Anti-virus (Norton) under installations-processen.

Og nu kører det..... jeg vil bare ikke enerådidigt anbefale andre at deaktivere virus-programmer, men hos mig hjalp det.

Hilsen
TOM

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 50 point
Dato : 06-10-05 14:39

Hej, du skal først fjerne din gamle messenger.
Det gør du ved at sætte din xp cd i.
Og under valgfri installationer, fjerner du messenger.
Og bagefter går du ind i programmer, og ser om der ligger mere, ellers fjern det.
Derefter downloader du den nye, og installerer.
Derefter skulle der inge problemer være.
Men ALT gammelt skal væk først.
Har selv haft en masse bøvl, indtil, jeg brugte cd´en til at fjerne atl det gamle.

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 06-10-05 15:57

HAR prøver at fjerne ALT messenger, men det hjælper ikke.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 06-10-05 16:05

Så kan jeg ikke hjælpe.
Kan det være, du har en firewall, der forhindrer kørsel af programmer på nettet.
Før du selv opretter forbindelse.

Ellers prøv Messenger/ funktioner/ indstillinger / generelt/...tillad automatisk logon

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 07-10-05 01:24

Det skal nok bare være sådan at jeg ik kan logge på aautomatisk...tror jeg venter til 8.0 eller messenger 10.00

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 07-10-05 01:26

Det er nok fremgangs måden hvis man skal have det til at virke...det gjorde det bare ikke hos mig, men nu gider jeg ikke mere.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 07-10-05 03:09

Sorry,, i cant help you
mvh