/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : fupsi
Vist : 456 gange
150 point
Dato : 05-10-05 22:45

Hej.

Min Outlook vil ikke åbne links i de mails jeg modtager, når jeg klikker på dem sker der ikke en dyt, er der nogle fif?

Fupsi

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 05-10-05 22:53

Kræver den kode.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-10-05 23:04

Hejsa

Gå op i fanen funktioner i din outlook og vælg indstillinger
Vælg fanen sikkerhed
Her går du ned og fjerner fluebenet ved-tillad ikke at vedhæftede filer der mugligvis kan indeholde virus åbnes eller gemmes-fjern også fluebenet ved bloker billeder og andet externt indhold

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 06-10-05 00:36

Gå ind i outlook.Gå op i fanen "funktioner" i din outlook og vælg "indstillinger", velg fanen "Rediger" .Set flueben i :"Brug CTRL+klik til at følge hyperlink"
alimak

Kommentar
Fra : fupsi

Dato : 06-10-05 08:24

Hej

Kræver ikke kode, andre beskrevne indstillinger OK.

Det er Outlook Epress jeg bøvler med.

Fupsi.

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 06-10-05 08:27

du skal vælge at den må vise bilag, under sikkerhed.

Kommentar
Fra : fupsi

Dato : 06-10-05 08:55

Hej

Vise bilag findes ikke i OUTLOOK EXPRESS som vi her taler om.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 06-10-05 09:03

Det skal sættes som Brian skrev.

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 06-10-05 11:09

hej - de links,den ikke vil åbne - er det nogen, der er i teksten på imailsene - eller hvordan - det er meget afgørende!
vh starguy

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 06-10-05 11:10

- hvis det er i teksten, linksene er, så tryk på ctrl samtidig med, du med markøren går hen over linksene og klikker - hjælper det??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-10-05 18:24

Åben Internet Explorer! Gå ind under Funktioner internetindstillinger > programmer og sæt flue i Internet Explorer skal kontrolere om den er standardwebbrowser. Luk og åben Internet Explorer igen og sig ja til at den skal! Prøv så at åbne Outlook Express og tryk på et link?

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 06-10-05 23:26

- Håber sandelig, Fupsi lever endnu - men måske er det bare...

Kommentar
Fra : fupsi

Dato : 07-10-05 12:57

Hej

Har selv løst problemet se afsnittet "Hyperlinks in messages stop working" på denne side.

http://www.insideoe.com/problems/bugs.htm#hyperlinks

Linierne "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" var ikke korrekte derved virkede linkene ikke.

Fupsi