/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mp3 afspiller - best buy?
Fra : oleeliassen
Vist : 593 gange
500 point
Dato : 05-10-05 21:20

Som overskriften afslører så leder jeg efter den bedste mp3 afspiller i øjeblikket i prisklassen op til ca. 1600,- kr. Besvar gerne med egne erfaringer mht. lyd, batterilevetid osv.. Spørgsmålet bliver lukket i morgen eller Fredag. Forløbigt er jeg mest "hook" på denne: http://www.pixmania.com/dk/dk/134588/art/archos/mp3-afspiller-gmini-xs-20. html
Minimumskrav:

-Min 2 GB harddisk
-God lyd
-Ikke for stor (fysisk)

-Ole

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-10-05 21:27

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=128586

Ipod er sagen. Denne er på 4 GB, og har, ifølge mine venner, både god lyd og batteritid..!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-10-05 21:29

Eller denne: http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=148290

5 GB til lidt under 1600.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 05-10-05 22:30

eller denne creative

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=98703

20 gb og med 24 timers batteri

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-10-05 22:37

Jeg forstår ikke hvordan man kan gøre det SÅ billigt? Er der nogen ulemper ved den creative du linker til dayworker?

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 05-10-05 22:39

det tror jeg ikke kunne ikke finde noget, men er ikke sikker

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-10-05 23:38

Det lyder utroligt, men hvis det er sandt, ville jeg da vælge den!

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 06-10-05 09:34

det er creative og hvis jeg læser rigtigt er harddiskken intern.

batteri er opladeligt og den kan tage noget med 4 formater.

tror den er clean nok

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-10-05 16:16

hmm.. den vil jeg da kraftigt overveje!

Accepteret svar
Fra : o0LouiSe0o

Modtaget 500 point
Dato : 09-10-05 21:42

jeg har selv en creative oss med de 20 GB og er rigtig glad for den. Der er INTET at komme efter. Har også haft en ipod, både MINI og 20 GB. men holder mig til creative!!
konder oss et par stykker som fortryder deres køb ved at have set min og leget med den. er SÅ glad for den!!
DEn vil jeg klart foreslå dig!!

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 10-10-05 23:03

Tak for svaret o0LouiSe0o, jeg har nu købt sådan en Creative Zen Touch 20 GB til 1539,- i El-Giganten. Også tak til epidedymittis men Louise får pointene pga. hendes personlige erfaringer med Creative Zen Touch. Jeg vender tilbage senere når jeg har evalueret den, så andre kan drage nytte af mine erfaringer.

-Ole

Kommentar
Fra : Jesper84

Dato : 30-10-05 22:27

Nu er jeg også ved at købe sådan en! Så ville meget gerne høre fra dig, oleeliassen, om du har fået evalueret den?

Og lever den op til dine forventninger? Hvad er godt ved den og hvad er skidt???

Med venlig Hilsen