/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
engelsk stil
Fra : needhelp
Vist : 613 gange
200 point
Dato : 05-10-05 21:19

er der en der vil hjælpe mig med at starte med en engelsk stil den skal handle om Mystery disappearance of English Teacher. en engelsk lære der forsviner

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-10-05 21:24

Tja...

Once upon a time..

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 05-10-05 21:38

Miss Thackery was the kind of teacher everybody liked. She was all the students' favorite..., ...bla bla bla...One fatal afternoon...Miss Thackery dissappears...noone could find a reason as to why she would want to leave...and noone knew of any enemies she might have had...blablabla... -og så finder du på et eller andet der er sket med hende...blablabla...laver det sådan lidt krimiagtigt...noget med en "dark past"...eller lign...

Hihi ved godt det er noget rod...men måske du kan bruge det.

Kommentar
Fra : melleok

Dato : 20-10-05 15:31

Miss thackery, the most famous teacher is gone! no one knows where she is. It started with: