/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN messenger
Fra : Horst
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 05-10-05 18:37

Jeg har en kontaktperson, hvor i skærmbilledet ved siden af kontaktpersonens navn står: (E-mail adresse ikke bekræftet).
Hvad skal man gøre, for at få e-mail adressen bekræftet.
Vi kan ellers godt nok kommunikere.

Kommentar
Fra : ZebraDK

Dato : 05-10-05 19:08

Når man opretter et MSN logon, får man tilsendt en mail for at kunne bekræfte at man er den der ejer mail adressen brugt til oprettelse.
Dette er tilsyneladende ikke sket :)

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 05-10-05 19:11

Zebra< hvordan kan han så benytte sig af msn ?
Altså... skal adressen ikke være bekræftet før man kan bruge msn da ?

Accepteret svar
Fra : tobiaskk

Modtaget 110 point
Dato : 05-10-05 19:28

Det er ikke nødvendigt at have bekræftet emailadressen før man kan bruge MSN messenger. Jeg brugte det selv med en ubekræftet mailadresse i en uges tid, før jeg fik mig taget sammen til at besvare den mail jeg havde fået fra MSN da jeg registrerede min konto

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 05-10-05 19:38

Hvis man kan bruge sin mail/msn UNDEN at bekræfte sin mail add, hvad er så fordelen ved at bekræfte ?

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 06-10-05 05:22

Trine08 -> fordelen: at man kan se om ens kontaktpersoner er Online - hvis de altså har givet deres tilladelse.
hilsen Bonito

Godmorgen og god dag til alle - nu kører jeg på arbejde.

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 06-10-05 05:23

ZebraDK har svaret på spørgsmålet 19:08

Kommentar
Fra : tobiaskk

Dato : 06-10-05 09:01

Den egentlige grund til at man skal bekræfte sin emailadresse, før man kan få de ovennævnte fordele, er at man ellers bare kunne oprette en profil i MSN og så tilknytte en mailadresse til den, f.eks. en mailadresse på en man ikke så godt kan li. Så kan man ellers bare svine alle man møder under dække af en anden identitet. Hvis man skal bekræfte er man nødt til at have adgang til mailadressen før man kan bekræfte den.... Det er altså en sikkerhedsforanstaltning fra MSN's side, så man kan være (mere) sikker på, at en kontaktperson er den de giver sig ud for at være.

Godkendelse af svar
Fra : Horst

Dato : 21-10-05 17:55

Tak for svaret tobiaskk.