/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Sælges: Håndbold billetter til DK-rus og~
Fra : e.p.
Vist : 884 gange
10 point
Dato : 25-10-02 12:07

Til kampene i Randershallen søndag den 27. oktober 2002
Kl. 14.15 Jugoslavien - Tyskland samt
Kl. 16.15 Danmark - Rusland
Skal jeg have solgt 4 billetter. Hvor kan jeg få dem solgt henne.....der er 2 dage til, så....!!!!!

Jeg sender helst ikke biletterne da jeg risikerer at billeterne kommer til at ligge på posthuset, mens kampen spilles......
Men jeg bor i Esbjerg, og går i skole i vejle, så billetterne kan afhentes/afleveres en af disse steder!!!

Der er tale om Kategori A Siddeplads til en værdi af kr. 125,- + ekspeditionsgebyr på kr.15

Disse sælges til 75,- kr stk. eller 250,- samlet

Med Venlig Hilsen
Eric Pedersen
mail: eric@pedersen.mail.dk

Ps. billeterne er vundet i en konkurrence (Den Danske Bank)

Accepteret svar
Fra : SANTA2002

Modtaget 10 point
Dato : 26-10-02 10:48

Har du ikke prøvet at sætte dine billetter i den blå avis ???
Håber da du når at sælge dem

Mvh
SANTA

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-10-02 20:08

"e.p." wrote:

> Til kampene i Randershallen søndag den 27. oktober 2002
> Kl. 14.15 Jugoslavien - Tyskland samt
> Kl. 16.15 Danmark - Rusland
> Skal jeg have solgt 4 billetter. Hvor kan jeg få dem solgt henne.....der
> er 2 dage til, så....!!!!!

Det kan du ikke her. Fordi det er bestemt ikke velset at sælge/købe/leje
o.l. udenfor grupper der hedder dk.marked.xxx.yyyy

Slet dit indlæg.

Se link indsat nederst for "regler" for nyhedsgrupper.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 26-10-02 22:09

"Jørgen Rasmussen" skrev d. 26-10-02 20:08 dette indlæg :
> "e.p." wrote:
>
> > Til kampene i Randershallen søndag den 27. oktober 2002
> > Kl. 14.15 Jugoslavien - Tyskland samt
> > Kl. 16.15 Danmark - Rusland
> > Skal jeg have solgt 4 billetter. Hvor kan jeg få dem solgt henne.....der
> > er 2 dage til, så....!!!!!
>
> Det kan du ikke her. Fordi det er bestemt ikke velset at sælge/købe/leje
> o.l. udenfor grupper der hedder dk.marked.xxx.yyyy
>
> Slet dit indlæg.
>
> Se link indsat nederst for "regler" for nyhedsgrupper.
>
> --
> Mvh. Jørgen
>
> Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/
>
jørgen...prøv at kigge her: http://www.kandu.dk/dk/spg/7561 den kan ikke slettes...jeg er bruger af kandu.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-10-02 22:04

"e.p." <e.p..news@kandu.dk> wrote in message
news:KtCu9.179279$Qk5.6319968@news010.worldonline.dk...

> jørgen...prøv at kigge her: http://www.kandu.dk/dk/spg/7561 den kan ikke
> slettes...jeg er bruger af kandu.dk

Jamen, så har du og din udbyder et problem...

- Mikkel

FUT: dk.admin.netikette
--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient biokemi
http://www.cmrc.dk ; http://www.pcarlp.dk
http://home.tiscali.dk/~mgj

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-10-02 09:19

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message
news:3DBAE7F6.FD2D1FFF@aa.sa.dk...
> "e.p." wrote:
>
> Slet dit indlæg.

Hvad er så proceduren, hvis han rent faktisk slettede sit indlæg?

Skulle du så slette dit indlæg og skrive til alle de andre der har svaret
herinde at de skulle slette deres indlæg så tråden kunne forsvinde helt?

Mvh
Jimmy

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-10-02 15:36

"e.p." wrote:

> Klip
> >
> jørgen...prøv at kigge her: http://www.kandu.dk/dk/spg/7561 den kan ikke
> slettes...jeg er bruger af kandu.dk

Jeg kender ikke Kandu. bortset af navn.

Men en forbindelse til en newsserver er såvidt jeg ved, en ret simpel
affære.
Har iøvrigt intet med Internettet at gøre.
Ihvertfald er Internet, nyhedsgrupper og E-mails 3 totalt adskilte
produkter.
(At nogen så vil forsøge at fortælle noget andet, er deres sag.)

Kandu har tilsyneladende tilpasset det til deres Internetsider, så de kunder
der ikke ved noget om nyhehdsgrupper tror at det er en del af Internet.

Til din info:
Du kan få en mere fleksibel forbindelse til Nyhedsgrupper ved at gå udenom
Kandu's hjemmeside.
Der findes en stribe programmer der kan klare det. Bla. Netscape. Outlook
kan også.

Du får dermed iøvrigt også muligheden for at kunne bruge en anden newsserver
end den Kandu har påduttet dig.
med mulighed for forbedret performance.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-10-02 23:36

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message
news:3DBBF9B9.2DA84EB0@aa.sa.dk...
> "e.p." wrote:
>
> > Klip
> > >
> > jørgen...prøv at kigge her: http://www.kandu.dk/dk/spg/7561 den kan ikke
> > slettes...jeg er bruger af kandu.dk
>
> Jeg kender ikke Kandu. bortset af navn.

Så burde du lade være med at udtale dig om noget du intet ved om.

> Men en forbindelse til en newsserver er såvidt jeg ved, en ret simpel
> affære.
> Har iøvrigt intet med Internettet at gøre.

WOW - Imponerende uvidenhed!

> Ihvertfald er Internet, nyhedsgrupper og E-mails 3 totalt adskilte
> produkter.

Øhh ok - Vil du være sød at underbygge din påstand?
Forklar samtidigt gerne, hvordan man læser Nyhedsgrupper og sender emails
uden at have en forbindelse til Internettet.

Hint: Internet kan ses som overbegreb og News, email osv som generiske
relationer.

> Kandu har tilsyneladende tilpasset det til deres Internetsider, så de
kunder
> der ikke ved noget om nyhehdsgrupper tror at det er en del af Internet.

Som skrevet ovenfor - Lad være med at udtale dig om noget du intet ved om.
Der er mange fordele ved at anvende Kandu, som man ikke opnår ved
traditionel anvendelse af en newsreader.

> Til din info:
> Du kan få en mere fleksibel forbindelse til Nyhedsgrupper ved at gå udenom
> Kandu's hjemmeside.

Igen - Det er din opfattelse, som ikke kan anvendes på alle.

> Du får dermed iøvrigt også muligheden for at kunne bruge en anden
newsserver
> end den Kandu har påduttet dig.
> med mulighed for forbedret performance.

Det er manden jo ikke intereserret i.
Det er _du_ interesseret i. Ikke ham.
Det er dig der har problemer med Kandu - Ikke ham.

Herregud - Manden forsøger at hjælpe andre ved at tilbyde nogle billetter.
At det så strengt taget ikke er den rigtige gruppe kan vel være ligemeget,
når det sker i en gruppe som denne som trækker så uendeligt lidt trafik.

I øvrigt undlod du at svare på mit spørgsmål ovenfor.
Jeg går ud fra det var fordi du indså absurditeten i at du besvarer hans
indlæg på news og beder ham slette sit indlæg, hvorefter alle de
efterfølgende indlæg fortsat ville være der og gør tråden 100% uforståelig
for læserne.

Mvh
Jimmy

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-10-02 07:21

"Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message
news:VSZu9.187$eB4.3876@news.get2net.dk...

> Så burde du lade være med at udtale dig om noget du intet ved om.

Han udtaler sig om kandu's anvendelighed som nyhedslæser. Jeg kender heller
ikke kandu, men kan den ikke slette et indlæg, så er det en ringe
nyhedslæser, der ikke egner sig til at anvende i disse nyhedsgrupper. At den
kan have andre nyttige funktionaliteter - det er en helt anden snak, som vel
ikke skal komme de mange andre brugere af nyhedsgrupperne til last.

> Herregud - Manden forsøger at hjælpe andre ved at tilbyde nogle billetter.

Ja, men det var et sted, hvor man ikke gør den slags! Det hjælper - som du
selv siger, at sætte sig ind i tingene inden man udtaler sig - således
hjælper det også at gøre sig bekendt med retningslinierne for usenet inden
man begynder at poste.

> At det så strengt taget ikke er den rigtige gruppe kan vel være ligemeget,
> når det sker i en gruppe som denne som trækker så uendeligt lidt trafik.

Nej, så er det ekstra vigtigt! hvis der ikke er meget trafik, så vil enhver
trafik der måtte være drukne i kun enkelte fejlpostede indlæg, derfor er det
ret vigtigt, at de med det samme bliver gjort opmærksom på forkerte posts.
>
> I øvrigt undlod du at svare på mit spørgsmål ovenfor.
> Jeg går ud fra det var fordi du indså absurditeten i at du besvarer hans
> indlæg på news og beder ham slette sit indlæg, hvorefter alle de
> efterfølgende indlæg fortsat ville være der og gør tråden 100% uforståelig
> for læserne.

Som skrevet, så er det vigtigt at skride ind lige så snart et forkert postet
indlæg fremkommer, så det ikke får lov til at stå i længere tid. Problemet
med at de bliver stående er, at nye brugere fejlagtigt kan få den opfattelse
at man gerne må poste køb/salg, hvilket naturligvis ikke er tilfældet.

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient biokemi
http://www.cmrc.dk ; http://www.pcarlp.dk
http://home.tiscali.dk/~mgj

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 28-10-02 11:00

Jeg gentager spørgsmålet: Hvor kan jeg få dem solgt henne.....

Undskyld jeg medtog de andre pålysninger !!!!!!

men det er uinteresant nu, da kampen er spillet (men jeg har stadig billeterne)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-10-02 12:41

"Mikkel Gybel Jensen" <mgj@tiscali.dk> wrote in message
news:2H4v9.186564$Qk5.6514018@news010.worldonline.dk...
> "Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message
> news:VSZu9.187$eB4.3876@news.get2net.dk...
>

> > Herregud - Manden forsøger at hjælpe andre ved at tilbyde nogle
billetter.
>
> Ja, men det var et sted, hvor man ikke gør den slags! Det hjælper - som du
> selv siger, at sætte sig ind i tingene inden man udtaler sig - således
> hjælper det også at gøre sig bekendt med retningslinierne for usenet inden
> man begynder at poste.

Jeg er i grunden enig med dig i, hvad du skriver, men nogen gange mener jeg
blot at der er en bagatelgrænse for hvornår man skal skride ind og bestemt
også en grænse for hvornår man stopper igen.

Det irriterende for mig er Jørgen Rasmussens belærende tone igennem hele
indlægget, som falder 100% til jorden når han beder om at slette et indlæg
uden at vide om man kan, når han mener at Internet = Hjemmesider og intet
har med News + Mail at gøre osv.

Jeg regner ikke med at han kan besvare mine spørgsmål - herunder hvordan man
sender mail uden at have forbindelse til internettet, da det jo ville
underminere hele hans forklaringsgrundlag.
Grundet hans manglende evne til at besvare mine spørgsmål, hvorefter
dialogen er blevet til en monolog, trækker jeg mig ud af diskussionen.

Og til e.p. - Der findes grupper der starter med dk.marked.privat.*, hvor du
muligvis kan finde en, der er mere egnet til at sælge dine billetter i, da
det som nævnt mange gange ikke er herinde.

mvh
Jimmy

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-10-02 20:52

Jimmy wrote:

> Klip
>
> Det irriterende for mig er Jørgen Rasmussens belærende tone igennem hele
> indlægget, som falder 100% til jorden når han beder om at slette et indlæg
> uden at vide om man kan, når han mener at Internet = Hjemmesider og intet
> har med News + Mail at gøre osv.

Det misforstår du. (Du skal være glad for at jeg ikke svarede dit føste indlæg.
Så havde du fået _belæring_.)
Dit indlæg d. 27/10 kl. 23.35. Jeg aner ikke hvad du har drukket eller røget
den aften.
Det var simpelthen for groft. Eller rettere, arrogant. - Et stykke over kanten
af hvad jeg kan og vil finde mig i.
Et svinsk indlæg.

Som egentlig skulle ignoreres. Men det kan jeg _ikke_.

Men du fortsætter tilsyneladende med dit seneste indlæg at tro at jeg har
kommenteret dit indlæg.

> Jeg regner ikke med at han kan besvare mine spørgsmål - herunder hvordan man
> sender mail uden at have forbindelse til internettet, da det jo ville
> underminere hele hans forklaringsgrundlag.
> Grundet hans manglende evne til at besvare mine spørgsmål, hvorefter
> dialogen er blevet til en monolog, trækker jeg mig ud af diskussionen.

Jeg besvarer ikke _dit_ indlæg. Vil du venligst se dig for før du sviner mig
til.?
Medmindre du bruger 2 forskellige identiteter.

Prøv at bruge en "ordentlig" newsreader og ikke bare Kandu, så vil du måske få
bedre overblik over hvordan indlæggene hænger sammen...!

Det med at Internet, Nyhedsgrupper og Mail er adskilte er noget jeg lærte
tilbage i midten af 90'erne da jeg startede med Internet.
Pas på med at komme med skråsikre kommentarer hvis du reelt er usikker.

Din kommentar:
> "Øhh ok - Vil du være sød at underbygge din påstand?
>Forklar samtidigt gerne, hvordan man læser Nyhedsgrupper og sender emails
>uden at have en forbindelse til Internettet."
Det viser jo bare at du ikke ved ret meget om hvordan det hænger sammen.

Mht. sletning af indlæg:
En seriøs bruger skal kunne slette sine indlæg.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Godkendelse af svar
Fra : e.p.