/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
? Måling af USB2
Fra : heltfin
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 25-10-02 10:54

ER der nogle der kan give et tip om hvordan man måler hastighed på USB 2 og USB 1
nem med et program eller lignene

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-10-02 11:07

Hej heltfin,

øh... der findes en USB sniffer, men om den lige virke til USB 2 ved jeg ikke lige... jeg ka' heller ikke lige huske om den ka' vise hastigheden, men det vil jeg prøve at finde ud af...

men ellers er det muligt inde i enhedshåndtering ved USB controlleren under egenskaber, og så under fanebladet advanceret (hvis du bruger w2k eller xp) at se båndbredden der bliver brugt på USB...

er det noget specielt du ska' bruge det til? (f.eks. et project)

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : heltfin

Dato : 25-10-02 13:53

nej efter opdatring XP med service Pack (A7V333 bundkort) synes jeg ikke at jeg kan se
i enhedsorienting under egenskaber om det er USB 2 eller USB 1 alle USB udgange ser ens ud Så derfor

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 100 point
Dato : 25-10-02 22:35

se lige her
http://www.nital.com/

det virker på mit eget kt4ultra motherboard

Godkendelse af svar
Fra : heltfin

Dato : 26-10-02 07:20

Tak for svaret technet.