/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HTTP 500 - Intern serverfejl
Fra : maya123
Vist : 1482 gange
50 point
Dato : 04-10-05 19:30

Jeg bliver ved med at få denne fejl når jeg åbner min browser?
HTTP 500 - Intern serverfejl
Internet Explorer

Mvh Maya123

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-05 19:49

Jeg ved ikke hvad det er men her er et link til nogen som ved det:
http://www.idautomation.com/kb/http500error3.html

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-05 19:51

Det må være den side du har som åbningsside, som laver balladen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-05 20:03

Maya - dine 2 link i profilen virker ikke i Explorer og Firefox

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 04-10-05 20:04

Sorry, Eyvind
Jeg kan slet ikke læse dette tekniske engelske, kan du forklare det lidt på dansk

Det er min egen hjemmeside, jeg bruger, men jeg har to på webbyen og den anden gør også knuder. Jeg har ikke problemer på andre sider.
Jeg kan godt komme på min HP, hvis jeg går ad bagvejen gennem Google eller andre links.

Nogle gange får jeg denne besked:

Der er sket en fejl. Vi har logget fejlen og forsøger at løse den snarest.

Jeg har http://www.maya123.webbyen.dk
og
http://www.maya-aner.webbyen.dk

Mvh Maya

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 04-10-05 20:07

DEt her prøvede jeg:

In IE, turn off Friendly HTTP error messages by choosing tools - internet options - advanced. Then you should get the real error message and line number of the error.

SÅ kom:
Der er sket en fejl. Vi har logget fejlen og forsøger at løse den snarest.

Men de skriver ikke hvem der har lagt denne besked, jeg ved ikke hvem det er?

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 04-10-05 20:11

Prøv her fra siden, Eyvind

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 04-10-05 20:25

Ok, Eyvind

Jeg har prøvet at sætte en anden startside og så virker det, så det må jo være på webbyen.dk den er gal, igen igen.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 04-10-05 20:45

hejsa
ser ud til det er webbyen som lave numre

nu kommer dette "Der er sket en fejl. Vi har logget fejlen og forsøger at løse den snarest."

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 04-10-05 20:47

Øv, jeg blev lige så glad, nu får jeg en anden startside og det virker fint, men når jeg se min HP skriver den stadig:

Der er sket en fejl. Vi har logget fejlen og forsøger at løse den snarest.
surt

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 60 point
Dato : 04-10-05 20:47

klikker du på "opdatere" nogle gange kommer din(e) sider frem ?!!

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 04-10-05 20:48

ok, dk mange tak.

Så vil jeg ikke sidde og lave en hel masse omstillinger på min pc, hvis det er webbyen der laver knuder.

Mvh Maya

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-05 20:49

Det er den besked jeg lige har fået.
Oversættelse..........jeg prøver.
HTTP 500 - Internal server error
Internet Explorer
>>>>
This problem occurs because there is an error processing the ASP script and "Friendly HTTP error messages" are enabled in Internet Explorer which do not allow you to see the details of the problem.
>>>>
dette problem dukker op fordi der er en fejl proces i ASP scriptet
og en en venlig fejlmeddelelse bliver vist i Internet Explorer som gør at du ikke
får lov til at se detaljerne af problemet.

Solution(s): mulighed for afhjælpning
>>>>
In IE, turn off Friendly HTTP error messages by choosing tools - internet options - advanced. Then you should get the real error message and line number of the error.
>>>>
I IE, slå venlige HTTP meddelelser fra ved at vælge funktioner > indstillinger > avanceret
(og så tror jeg det er lidt nede [V] "deaktiver scriptfejlfinding" der ikke skal være hakket af)
Så skulle de rigtige meddelelser og linienumre komme frem.

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 04-10-05 20:51

Tak for svaret dk.

Tak til Eyvind også.

Man tror altid det ens pc der er noget galt med. Tak fordi du prøvede dk
Så vil jeg bare afvente at webbyen kommer til sig selv igen.
God aften fra Maya

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-05 20:51

Og nu kan jeg også se dine flotte sider.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 04-10-05 20:55

Eyvind, ja alt det har jeg prøvet, men det ser ud til at det er webbyen.

Det er sådan, hvis jeg ikke deaktivere får jeg 500 fejlen og hvis jeg gør får jeg lov at se:

Der er sket en fejl. Vi har logget fejlen og forsøger at løse den snarest.

Jeg smider lige lidt point til dig også og afventer webbyen kommer til sig selv. Tak og hilsen maya

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-05 20:57

Maya - jeg bruger ikke de point...................bare herligt at dk løste dit problem.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 04-10-05 21:03

Oki, Eyvind ved det jo, men tag dert som et skulderdunk, skuldretak eller hvad det nu hedder

Kommentar
Fra : dk

Dato : 04-10-05 21:05

du vil få samme fejl hvis du prøver at logge ind på en "sikker side" og vælger nej til at skifte til den sikre side....
det er en standard fejl side (fejl 500) som webserveren generer.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 04-10-05 21:11

det var bla. og så derfor jeg har valgt at kører min egen webserver, for jeg var godtnok træt af det
aldrig fungerede på et webhotel.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-05 21:16

Sådan en server som dk omtaler kører her på www.hirsenet.dk
Det er en lille comp på 133 Mhz og et gratis serverprogram SME(Linux)
Det kan kører på en ADSL-forbindelse på 256/128
Dk og jeg vil med glæde forklare dig hvordan.