/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Denver DVD?
Fra : mrm86
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 04-10-05 18:23

Jeg har tænkt på at købe en Denver DVD Model 7302.

Den kan afspille: DVD, DVD+R/RW, DVD-R/RW, CD, VCD, SVCD, CD-R/RW, MP3, Picture CD.

Dolby Digital (AC-3) dekoder, progressive scan, OSD, Fjernbetjening!

Nu er det så jeg gerne vil have at vide fra de kloge hoveder hvad denne DVD afspiller mangler, og om den er god nok!

På forhånd mange tak!

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 04-10-05 18:31

den mangler ikke noget og den er udmærket. Det eneste der måske er lidt tricky er selve opsætningen/indstillingen. Synes selv det ikke er noget problem.
og så er den hammerbillig
Købte for et par år siden en Denver (model ??) til min datter og den har kørt upåklageligt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-05 18:41

Jeg har også sådan en - købt hos Føtex for 300 kr. og jeg er godt tilfreds.

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 04-10-05 18:45

Ja så nemlig man kunne købe den i Føtex til 200 kr.

Så ville bare lige høre om der var noget negativt ved den.

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 04-10-05 18:55

Eyvind den pakke man får DVD afspilleren i hvor stor er den?

Skal nemlig lige vide om jeg skal til at låne bil for at hente den, eller om jeg bare kan cykle derind og tage den med i en taske??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-05 18:58

Der er 2 fysiske størrelser i bredden - jeg har den lille og min søn den store - jeg ved ikke hvad forskellen er.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-10-05 19:07

Hejsa

Jeg har lige fået byttet 2 denver DVD afspiller,den ene købt i føtex den anden ved harald Nyborg
Begge er promte gået retur igen til forhandlerne.
Det kniber dem begge at læse brændte dvd skiver,så det er ikke så smart når man har en del brændte film,og så er de MEGET LANGSOMME om at læse skiverne.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 04-10-05 19:09

tag cyklen. den fylder og vejer ikke ret meget. kan sagtens være i en bærepose

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 04-10-05 20:01

den i snakker om fra føtex er ikke særlig stor, og så har den håndtag så den er nem at transportere, har nemlig selv købt en i dag

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 05-10-05 08:56

Problemet med de billige dvd-afspillere er ofte brugervenligheden...
Menuerne, knapperne på fjernbetjeningen er ikke altid sat helt logisk og brugervenligt op...

Kommentar
Fra : bangsi

Dato : 05-10-05 09:13

Det eneste afspilleren mangler er et display, så du kan se, hvor lagt du er i filmmen. Du kan heller ikke se kapitlerne. Eller er den ok....

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-10-05 12:07

Hejsa bangsti

Det er rigtig den ikke har et display.

Men på fjernbetjeningen er der en knap der hedder display-klik på den og så kan du se på tv skærmen diverse kapitler og hvor langt filmen er kommet.

Mvh
Brian

PS-Som jeg skrev tidligere har den proplemer med at læse brændte skiver-plus den er meget langsom om at læse skiverne.

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 05-10-05 17:10

Nu har jeg fået købt den, og den virker kanon..

Jeg kan ikke forstå du har problemer med at vise brændte DVD'er det virker fint på den jeg har..

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-10-05 17:18

Hejsa mrm86

Jamen det var da godt.

Jeg har nok bare været uheldig at købe både en i føtex og hos Haral Nyborg,og ingen kunne læse brændte skiver.
Det skal dog siges for god ordens skyld at nogle enkelte af de brændte film jeg har kunne den læse uden proplemer.

Har du prøvet med nogle forskellige brændte dvd eller kun en enkelt??

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 06-10-05 23:33

Har endtil videre kun tjekket en, og det er + skiver jeg benytter..

Så skal da ikke sige om det ændre sig senere..