/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Norton Antivirus?
Fra : mrm86
Vist : 335 gange
100 point
Dato : 04-10-05 18:10

Kan man godt installere den samme norton antivirus 2003 på 2 computere?

For så er der jo ingen grund til at have det til at ligge hjemme ved mig, hvis det kan komme andre til gode!

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 04-10-05 18:27

det kommer da helt an på hvor mange licenser du har købt til

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 04-10-05 18:50

Det aner jeg ikke, det er bare en pakke med norton antivirus, der står ikke noget indeni omkring hvor mange licenser man kan bruge den til..

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 04-10-05 19:02

Hvis det er en du har købt, kunne jeg forstille mig du også har indtaste en Key da du indstalerede det.
Den key er registreret på nettet, og kan kun bruges af dig.
Se påpakken om ikke der står et Key nummer eller registreringsnummer.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-10-05 19:10

Hejsa

Den årgang kan du bruge på alle de computer som du vil,da den ikke kræver en key
bare lad være med at registrerer den-når du kommer til punktet vælger du bare skip

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 04-10-05 19:11

hvis der ikke står noget om antal licenser, er det kun til 1 licens = 1 maskine (men du kan da prøve, og så temmelig sikkert konstatere at du bliver smidt af )

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 04-10-05 20:02

Kan man opdatere uden at have registreret den?

Gert

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-10-05 21:07

Hejsa Gert

De udgaver og årgange jeg har haft af Norton antivirus,har jeg aldrig registreret,og har aldrig haft proplemer med at få den opdateret.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-10-05 22:09

En anden Ide er at hente http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=1308&Download=JA Avg Antivirus som er enormt godt og gratis daterer flere gange i døgnet og scanner alle inkomne mails og er nemt at komme til
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-10-05 22:42

Briani

Er du sikker på det? - Det er jeg ikke.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-10-05 23:19

Hejsa Frank

jeg kunne aldrig drømme om at skrive noget der ikke passer.

Brian

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-10-05 23:26

Briani

Det ved jeg godt. Det var sådan heller ikke ment

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 06-10-05 21:15

Briani

Hvis man, som jeg har gjort, registreret mig, så kan jeg vel ikke installere den på min kones computer?

Den jeg har, har jeg købt.

mvh Frank

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-10-05 22:04

Hejsa Frank

Det mener jeg godt du kan,men så skal lillemor bare ikke registrerer den,men kan saktens gå ind og hente opdateringer.
Men jeg er ikke 100% sikker.

Man behøver jo heller ikke at registrerer sin windows xp for at få lov til at hente opdateringer til den.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 06-10-05 22:11

Briani

Nej, det har du jo ret i. Jeg prøver i morgen.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 07-10-05 05:27

Da jeg hentede Servicepack 2 til XP, tjekkede de registreringen!!!

Gert

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-10-05 08:14

Hejsa Gert

Det de tjekker er om den key du bruger er lovlig og ikke om du er registrerert hos microsoft.

Mvh
Brian