/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvad er jeres yndlingsstilling? (SEX)
Fra : Hannabanana
Vist : 1758 gange
322 point
Dato : 04-10-05 17:09

? - og hvorfor?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 04-10-05 17:18

missionær, syntes det en den stilling hvor man kommer nærmest sin partner. Man har mulighed for at se hinanden i øjnene imens.
Desuden er den nem og behagelig, ikke akaved med chance for krampe angrep.

Kommentar
Fra : Hannabanana

Dato : 04-10-05 17:20

Ja.. det tænkte jeg nok der var en - eller flere der ville sige. -Men er den ikke lidt kedelig/bliver det ikke lidt kedeligt i længden? - Det synes jeg! Den er heller ikke altid så rar, hvis det er virkeligt varmt i rummet/vejret!?

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 04-10-05 17:21

http://www.condoms.au.com/positions/positions.html

hent lidt inspiration her *SS*

god fornøjelse

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 04-10-05 17:45

Hannabanana 04-10-05 17:20

Ja - men det er der vel ikke noget galt i? - eller?
Fordi du synes, den er kedelig, behøver andre vel ikke synes det - eller er de kedelige, fordi du synes noget andet?

Jeg har ikke lyst til at give inspirerende svar her, hvis man får et riv over næsen! ;-( Beklager!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-10-05 17:56

Hvad er din egen? - og hvorfor?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 04-10-05 18:02

Tjo.. man kan måske godt tænke at den missionær stillingen er lidt kedelig her i år 2005.
Men tror meget det andet er en form for mode fenomen.....
I bund og grund så er der jo intet behageligt i og og ligge i den mest akavede stilling, imens man forsøger at holde noget inden i sig.......
kan da godt se at alle de forskelige stillinger ser "spændene" ud.... men i praktis syntes jeg blot sjælent de fungere.
Jeg går ikke i seng med en mand for at udøve akrobatik, men for at mærke ham og nyde ham.
Det syntes jeg bedst man opnår ved missionær....eller andre alm/nemme stillinger (ske eks)

Kommentar
Fra : Hannabanana

Dato : 04-10-05 18:03

Sannie - Jeg synes bestemt ikke der er nogen der får "riv over næsen". Beklager hvis du føler dig krænket, det var ikke meningen. Der er bestemt ikke noget galt i missionærstillingen, jeg kommer bare med min mening.

Iah - min yndlingsstilling er bagfra, altså ikke analsex, men doggystyle. Med den stilling kan man se ALT, og det er, for mig, meget frækt. (Jeg er mand). Udover det, har jeg fået af vide af mine tidligere, og nuværende partner(e), at det giver en helt speciel følelse, fordi manden kommer meget langt ind. Og hvis de siger det, er det sikkert rigtigt..

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 04-10-05 18:03

en stilling hvor det er nemt at stimulere klitoris - og den sværeste af dem er nok missionærstillingen - men dengang man opfandt den vidste man heller ikke at kvinden kunne nyde

bagfra, fra siden, med kvinden siddende øverst, så klitoris kan berøres for orgasme det er bedst

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 332 point
Dato : 04-10-05 18:12

Missionæren, men med lidt variation. F.eks. pigens/kvindens/damens ben oppe på dine skuldre. Dér er der somregel også frit udsyn til herlighederne, hvis det er dét man ønsker. (og det er det!) -Medmindre kvinden/pigen/damen eller manden/drengen/fyren er voldsomt fed, og store mængder fedt blokkerer for udsynet. Hvis dette er tilfældet, er doggystyle værd at foretrække. (Ikke at jeg har den store erfaring med meget store kvinder/piger/damer )

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 18:13

-men det kan jeg vel nå at få..........

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 04-10-05 19:23

Det er ikke sådan når nicks ikke afslører, om skribenten er han- eller hunkøn.

Jeg har altid undret mig over, når mænd kan "nøjes" med at nyde mens han yder ... uden egentlig at sanse, om kvinden reelt nyder det lige så meget eller "bare" er liderlig.

Jeg synes osse, det er sjovt så mange mænd, der præcis véd, hvad kvinden bedst ka´ li´!

For mit vedkommende er missionærstillingen god - ikke fordi den er gammeldags, men fordi jeg netop får stimuleret klitoris.
Samme stimulans får jeg, hvis jeg sidder på ham - og dét giver lige så god nærhed og udsyn;)

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 04-10-05 19:34

Man kan jo snakke om det - det der er rigtig rart den ene gang, behøver jo ikke være ligeså rart den anden gang.

Nogle gange er missionæren det der bare virker, andre gange skal der lidt mere "akrobatik" til.

mvh berpox, mand

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 20:06

Det er der vel noget om. Nogen kan lide meget intimitet, A LA missionær, og andre kan bedre lide det mere porno-prægede... Sådan er det bare..

EPIDDIEDIEDIEIidDIEIIDIDIEIDIYDIEYIDYEDIYEDImittis - MAND!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-05 19:17

[hør] Yndlings stillingen er i mit univers : Dér; hvor min partner og jeg begge synes det er rart at dyrke sex sammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-10-05 21:23

Det er der vel noget om Molo..

Kommentar
Fra : iah

Dato : 05-10-05 21:27

Yndlings stillingen er i mit univers : Dér; hvor min partner og jeg begge synes det er rart at dyrke sex sammen

</MOLOKYLE>

Så enkelt kan det udtrykkes - så kan der vel heller ikke koges mere suppe på den pind!?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-10-05 21:30

Molo har selvfølgelig det rigtige svar, for yndlingstillingen kom vel også an på omstændighederne

Har det været en romantisk aften har man brug for nærheden og den finder man bestemt i missionærstillingen - og har man gået og tændt på hinanden hele aftenen, må det gerne være lidt mere frækt

Det spørgsmål kan man slet ikke svare på, det afhænger helt af situationen.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-10-05 21:36

Enig, men derfor kan man vel godt ha en yndlingsstilling, hvis vi antager, at man KUN tænker med pikken, i det øjeblik man dyrker sex!? -Altså den stilling der gør bedst på lemmet.

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 05-10-05 21:50

TheRipley
Liiiige præcis!!

epidedymittis

Hvis Du er hopmoseksuel, er det naturligt, at det er pikhovederne, der er dominerende ...
MEN!!!!!
En kvinde tænker IKKE med hverken DIT elller andres pikhoveder!!!
Tænk liiiige ganske seriøst over dén "lille" forskel!

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 05-10-05 21:50

TheRipley
Liiiige præcis!!

epidedymittis

Hvis Du er homoseksuel, er det naturligt, at det er pikhovederne, der er dominerende ...
MEN!!!!!
En kvinde tænker IKKE med hverken DIT elller andres pikhoveder!!!
Tænk liiiige ganske seriøst over dén "lille" forskel!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-10-05 22:01

Så hvis det kun er mænd du vil have svar fra, så skulle du rette spørgsmålet til dem.

Det kan da godt ske vi andre tillader os at blande os alligevel - det er jo et åbent forum - men kvinder "tænker altså ikke kun med en ting"

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 05-10-05 22:17

TheRipley Dato : 05-10-05 22:01 Super at få "hjælp" fra mandesiden!

*ggg*
Jeg vælger at bære over med "ungdommen" - og håber, han når "lidt længere" ... "snart"

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-10-05 22:36

SÅSÅ! Spørgeren er mand, og jeg kan da kun, SOM MAND, sige hvordan jeg føler. Man behøver for dælan da ikke at være homo for at have en yndlingsstilling?? Der er da, hvis man SER BORT FRA KVINDEN ET ØJEBLIK, hos alle mænd, noget der er bedre end andet (DET GÆLDER OGSÅ KVINDER). En mands yndlingsstilling behøver ikke være den samme som en kvindes, og jeg går ud fra at spørgeren, som er mand, godtager kommentarer fra BÅDE mænd og kvinder.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-10-05 22:45

Det håber jeg da også, men gider altså ikke blive taget for at være en mand

Sov godt Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 05-10-05 22:52

epidedymittis
Hallo du!!!!
Det må være inside knowhow - at du véd, Hannabanana er en mand!!

Jeg har ikke noget imod, at du svarer - som mand ... men at du udtaler dig, som om det kun er mænd, der må "tænke" ... så føler jeg, jeg MÅ opponere!!

JA!!
Mænd har 2 hoveder, men de benytter sjældent det øverste!!
Dét er forkellén på kvinder og mænd!!
Kvinder udnytter dét ho0ved, de har.
Mænd udnytter kun det ene - og er dermed halv-hjernede i deres udtalelser! *rotfl* *sorry* Det var fristende at drille tilbage!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-10-05 23:37

: Hannabanana Dato : 04-10-05 18:03

/CITATSMILEY_START min yndlingsstilling er bagfra, altså ikke analsex, men doggystyle. Med den stilling kan man se ALT, og det er, for mig, meget frækt. (Jeg er mand). Udover det, har jeg fået af vide af mine tidligere, og nuværende partner(e), at det giver en helt speciel følelse, fordi manden kommer meget langt ind. Og hvis de siger det, er det sikkert rigtigt.. /CITATSMILEY_SLUT

Det står såmænd her i tråden at Hannabanana er mand. (Selvom det nick lyder lidt kvindeligt...)
Jeg har aldrig - direkte udtalt, at det kun er mænd der må tænke. Jeg snakker rent hypotetisk, og kun i teorien.

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 05-10-05 23:47

Sorry ...
Jeg håber på tilogivelse!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-10-05 16:17

Det har du hermed fået Sannie..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-05 18:30

epidedymittis -> Men ka sgu da ikke nyde synert af 'yveret' :

Citat
Med den stilling kan man se ALT..

SPEJLE ..du må i så fald bruge; spejle

..eller også er der alligevel ikke noget at kigge efter i 'sømmene' ...sårskorper, operationsar efter brystimplantater osv..

</MAND>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-05 18:36

PIGER -> Tag ikke min kommentar til epidedymittis for ilde op ?

[hør] Min pointe er : Den bedste stilling under kønsagten er den, som begge parter finder tilfredsstillende.

..og det behøver ik' at være den samme ...hvergang

Nogen gange ku' man jo også få lyst at give sin sexual partner en 'oplevelse' ...efter partnerens 'eget' ønske?

Jeg gør gerne ... hvis det er en lyst for begge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-10-05 19:09

Ok molo.. Måske kan man ikke se ALT, Men ALT hvad der har med selve penetrationen at gøre. -og det er der mange der tænder på, bl.a. mig. Det ER jo sådan pornofilm er.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-10-05 19:11

Ikke at man BEHØVER tænde på porno, men der er vel en grund til at de i pornofilm zoomer ind på det de nu zoomer ind på!

Kommentar
Fra : Hannabanana

Dato : 06-10-05 19:13

det er rart at høre så mange kommentare fra jer alle sammen bare bliv ved med det

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 06-10-05 19:24

Der er nogle kvinder, der tænder på porno - og nogle mænd der ikke tænder på porno.

Jeg hører til dén gruppe kvinder, der ikke kan se noget som helst inspirerende ved pornofilm.

Jeg har nærmere dén opfattelse, at porno primært er lavet "af og til" mænd.

Jeg kender faktisk ikke til, at der er lavet "bløde" erotiske film, som kvinder kan tænde på - måske fordi dén slags film ikke er særligt interessante for mænd.

Nej - jeg tænder heller ikke på dén slags med "sælgeren der har charmeret sig ind på fruen og klædt hende af på 15 minutter".

Det virker for instuderet og stift til min smag!
At rollehaverne stønner højlydt er for mig ikke en garanti for kvalitet.
Måske mangler min fantasi den sidste gnist af løssluppenhed!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-05 19:37

[hør] Jeg tror sex kommet for at blive !!!

..men bedste sex- / -stillinger / -oplevelser / -erfaringer ?

Tjaeh... dét tror jeg ikke, jeg er gammel nok til; for alvor at udtale mig om nu, på indeværene tidspunkt af mit liv ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-10-05 20:16

Sannie: Jeg respekterer dine holdninger, (naturligvis), og JA, porno er primært lavet til mænd. Porno SKAL være instuderet og stift, det ER jo porno! -Og med hensyn til lyden, ja.. Man ser IKKE porno med lyd, sådan er det bare.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-10-05 22:39

Fra : Hannabanana Dato : 06-10-05 19:13
det er rart at høre så mange kommentare fra jer alle sammen bare bliv ved med det

Er det sådan du sidder og bliver "øvsen" over alle kommentarerne?

For et egentlig endegyldigt svar kan du jo ikke finde i dette forum!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-10-05 23:45

iah: Du har jo ret. Det her er for personligt til at nogen kan give et "rigtigt" svar - og vi ændrer os nok også allesammen efter situationen, nogen ting er mere spændende end andre, men hvad der er spændende kommer jo an på hvem man er

Men tror at kønsmæssigt opdelt, så tænder mænd på porno, kvinder gør det på erotisk litteratur - det kan man så uddrage af hvad man vil. Jeg tror bare vi har en bedre fantasi

Hilsen Ripley ( som retter sin profil, er nu 47 år og 6 dage )

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 07-10-05 02:01

TheRipley

Nix min ven!!
I har ikke en bedre fantasi!!
Vi quinder bruger fantasien - så vi kan "se billederne" ...
I mænd er nødt til at SE (porno)billederne, for at kunne se! I mangler fantasien! *rotfl*

*flov*
Undskuld - men jeg kom bare lige i drillehjørnet ... igen, igen, igen! *rødme-grine-ikon*

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-10-05 07:57

Sannie , du må rødme og grine alt det du vil, men læs lige min kommentar d. 4/10 22.45, jeg vil da godt give dig ret i dit indlæg, særlig fordi du skriver det samme som jeg :-
Men at jeg er kvinde, lad lige være med at tage det fra mig, jeg kan faktisk godt lide at være det

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-05 08:37

Der kan ikke herske tvivl om at mænds og kvinders seksualitet er forskellig. Selv synes jeg TheRipley gav et meget 'klogt' svar, som både mænd og kvinder kan tilslutte sig :

Citat
Har det været en romantisk aften har man brug for nærheden og den finder man bestemt i missionærstillingen - og har man gået og tændt på hinanden hele aftenen, må det gerne være lidt mere frækt.

Det spørgsmål kan man slet ikke svare på, det afhænger helt af situationen.

At mænd ikke kan bruge fantasien er noget sludder

Min erfaring siger mig dog at i 'nye' forhold er det sjældent at det er ømhed manden søger. Denne ømhed kommer først når man kender sin partner ..her kan jeg dog ikke udtale mig på kvinders vegne

Af en eller anden grund har jeg også på fornemmelsen at kvinder er meget dårlige til at 'kommunikere' sine lyster. Mænd har lettere ved at sige : Jeg har lyst til at tage dig sådan og sådan og kvinder har sværere ved at sige fra end mænd, når grænsen for hvad man kan li' bliver nået. Mænd siger simpelthen : Dét gider jeg sgu ikke! Hvis de bliver stillet over for seksuelle krav, de ikke finder de har lyst til at honorere. Kvinder kan som regel godt finde ud af at sige: Ikke så hårdt ..du skal røre lidt højere oppe ..du må gerne lidt hurtigere/langsommere osv., men de er sjældent den udfarene der siger : Jeg vil sidde øverst ..nu vil jeg have du skal ..slik mig NU osv (..selvom de tænker det )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 07-10-05 09:06

MOLOKYLE

Du har så evigt ret.

Kvinder er ofte mere "nænsomme", når de skal "bede om noget".

Jeg kan ikke (som mænd) slå følelsesregisteret fra, så for mit vedkommende er jeg nødt til at ha´ "lidt mere end sympati" til overs for en ny partner, før jeg kan dyrke sex med ham.
Nogle mænd kan/vil vente - andre "gider ikke vente" - så sorteringen går helt af sig selv.

Resultatet er, at min ven/kæreste ER den betænksomme type, der ikke kun har tanke for sine egne behov!
Han havde tid til at vente!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-05 09:22

Sannie -> Lidt flabet vil jeg så spørge :

Er du den betænksomme type, der ikke kun har tanke for sine egne behov!

Hva' med om du lod 'staklen' komme til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-05 09:46

Det jeg mener er at kvinder er ofte lidt enøjede, når det kommer til at forstå mænds seksualitet og mænd har utroligt svært ved at læse en kvindes 'signaler'. Netop fordi hun ikke taler om sine lyster, men prøver at være 'nænsom'. Dette fører desværre alt for ofte til 'dårlig' sex ..for BEGGE parter.

Jeg postulere ikke at du har/får dårlig sex Sannie. Det hverken kan eller vil jeg vide noget om

Jeg har nu aldrig mødt en mand som "gider ikke vente", hvis han har mødt en dejlig kvinde han tænder på. Han forsøger måske at presse? Jamen, på denne måde får han fortalt dig sine behov og ønsker, medens den 'nænsomme' (..læs kolde og afvisende) kvinde lader ham tilbage, som et stort spørgsmålstegn. Denne usikkerhed over for om kvinden overhovedet er interesseret er skyld i den 'sortering' du taler om. Ikke fordi han ikke kan/vil vente. På den måde er du sikkert gået glip af megen god sex med interessante mænd. Hvis du taler om at finde en livsledsager, forstår jeg godt du ikke 'hopper på' den første og bedste, men det har intet at gøre med om den partner du finder er af : 'Den betænksomme type'.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-05 09:55

Det svarer lidt til hvis man er sulten og går på restaurant :

Hvis tjeneren siger: De kan ikke få noget at spise. Vi ser dig lidt an og finder så ud af om vi vil have dig som kunde. Tjaeh.. så finder man et andet sted at spise.

Havde tjeneren sagt: Et øjeblik, så får De noget at spise. Hav venligst lidt tålmodighed.
Så er der stor sansynlighed for man bliver siddende og venter på sit måltid.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 07-10-05 10:08

MOLOKYLE

Jeg kan nu ikke genkende mig og mine erfaringer i din beskrivelse (07-10-05 09:46) ...
Men det er muligt, det "generelt" er sådan! ;)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-05 10:15

Sannie -> Det var bare hvad jeg læste ud af din kommentar : http://www.kandu.dk/dk/spg/75541#829687

..jeg kommenterede på og du har ret i, jeg mener det er et gennerelt problem at kvinder tænker for lidt på, hvorledes mænd oplever deres 'signaler'. Hér tænker jeg ikke på de mange diskussioner om udfordrende påklædning osv., men på den måde man kommunikerer sine lyster.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 07-10-05 10:32

Hvorfor, såvidt jeg lige kan se, er der ingen kvinder der kommenterer den hvor kvinden sidder ovenpå manden...

Hun kan styre en hel del *BF* og manden kan da se næsten det hele, og kan da samtidig stimulere(s) på flere måder *S*

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 07-10-05 10:34

Molokyle

Det er nu ikke kun inden for det sexuelle, mænd og kvinder udtrykker sig forskelligt.
Men dét er et helt andet emne
Måske jeg skulle lave en ny tråd om dét emne!

Men det må blive senere ... Min "tidskvote" for i dag er brugt ...

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 07-10-05 10:36

Tordenkalven

Så læs lige her:
Fra : Sannie Dato : 04-10-05 19:23

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 07-10-05 10:39

hmmm *SS*

den overså jeg...

men så er vi da enige.....mand og kvinde....

det MÅ være den ideelle så *GG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-05 10:46

Jeg ka' nu også godt (..blandt mange andre ting) lide at en kvinde tager sig en ridetur. Mest, hvis hun samtidig læner sig en smule bagover
Det er samtidig en af de stillinger hvor kvinden selv tager initiativet og bestemmer tempoet. Absolut en kandidat til svaret på : Hvad er jeres yndlingsstilling?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-10-05 22:13

Ja for satan.. det ku man godt bruge mere af!

Godkendelse af svar
Fra : Hannabanana

Dato : 10-10-05 12:36

Tak for svaret epidedymittis.

Jeg prøvede den igår, og både damen og jeg var vilde med den!

Også tak til jer andre for god inspiration!

God Mandag.

Kommentar
Fra : zilla29

Dato : 07-01-09 23:38

min ynglingstilling er ridende for så er det mig der har magten men hvisa manden vil kan han jo bare rulle rundt så er det ham der har magten hehe

men syntes nu der er mange gode stillinger

hilsen zilla29