/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kan I kvinder svare på: Hvad gør man når~
Fra : Odesus
Vist : 748 gange
20 point
Dato : 04-10-05 16:12

Min kone og jeg har været gift i fem år. Jeg elsker hende over alt på denne grønne jord, men hvad gør man når man gerne vil "mere"............ikke fordi hun ikke vil "mere" hun vil så at sige alt hvad jeg foreslår. Vi har prøvet meget......oralt...analt og vaginalt....en smule blød dominans har vi også prøvet
Jeg vil så gerne give hende flere oplevelser for det fortjener hun, så mit spørgsmål er hvor kan jeg finde inspiration her på nettet. Massage, blid dominans, det gør ikke noget det er "ud over det sædvanlige" og evt. "legetøj" gør heller ikke noget, der skal dog ABSOLUT INTET være med dyr og andre par. Jeg har nemlig lejet et luksus sommerhus her til nov og der skal hun forkælles og overraskes. Henvender mig til jer kvinder da jeg tror lidt på I har nogle idéer da i selv måske havde nogle fantasier engang. Kan i være behjælplige med dette ved jeg det ville fryde os, og forhåbentlig andre hen ad vejen. På forhånd tusind tak.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 04-10-05 16:30

kan jo være underholdende at lave egne billeder og film.....

Prøv det *SS*

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-10-05 16:40

Hej Odesus.

Hvor er det dejligt at se at du fortæller at du elsker din kone så højt

Selve det sexuelle vil jeg ikke komme med forslag til, jeg er ud af en blufærdig generation

Blot vil jeg sige at du skal huske at for kvinder begynder det sexuelle ikke først på sengekanten - men meget gerne længe før..

En romantisk dag der starter med dejlig morgenmad (som du selvfølgelig har hentet hos bageren). Derefter en hyggelig dag hvor forkælelse er i højsædet, du kan spørge hende hvad hun har lyst til. En gåtur i skoven hvor du plukker lidt efterår til hende....du kan jo også lege 'første gang'....'Hej, du ser velnok sød ud, må jeg gå her ved siden af dig lidt?'
Måske har hun mere lyst til at I bare spiller et spil eller besøger et museum -så gør det.
Lad dagen gå på denne måde, sørg for en dejlig middag i gode omgivelser med varm stemning, tændte stearinlys og god vin. Vær opmærksom på ting der kan distrahere....lad ikke opvasken stå (med mindre hun selv foreslår det og du er helt sikker på at hun mener det seriøst)....lad intet distrahere.

En kærligheds skattejagt kunne også være rart i løbet af dagen - den skal du så forberede dagen før, eller i hvert fald når hun ikke kigger
Lav små sedler med søde ærlige ord (måske en enkelt med 'jeg pudser vinduerne derhjemme på tirsdag (dét tæller *GG*)) og lad hende finde sedlerne på nogle få poster - ikke for mange. 'Skatten' kan være en enkelt rød rose..måske garneret med et lillebitte smykke eller et kort med søde ord fra dig, eller den kan være det varmeste kram hun nogensinde har oplevet.

I hvert fald rigtig god fornøjelse...med det hele

Venlig hilsen vil.du/Dorthe.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 16:58

Prøv at benytte nogle rusmidler. I kan jo starte med at drikke jer ekstremt fulde, og så ellers gå i gang. Så føles det hele meget anderledes (ikke nødvendigvis bedre, men anderledes).

En anden sjov ting er hashrygning. På nogle mennesker virker det skidt (i denne henseende) og man bliver bestemt ikke liderlig, men andre, BL.A. mig selv, er det vildt. Noget af det vildeste jeg har prøvet. Man ser sexakten, og resten af verden gennem nogle underlige psykadeliske briller, og det er dét der gør det godt. Pludselig virker din partner som en helt ny, forbedret person (muligt eller ej).
På den anden side tror jeg ikke det kan anbefales, at satse på et gude-samleje, hvis man ALDRIG har prøvet at ryge hash før, men HVIS man har, og HVIS man er tilhænger af dét, er der intet i vejen.

Jeg vil selvfølgelig ikke opfodre til ulovligheder, men faktum er, at ulovligheder ind imellem gør godt.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 17:02

-OG hvis du ikke synes at rusmidler er en god idé, så prøv med nogle olier, cremer, og hva det ellers hedder alt sammen. Der findes ikke noget bedre end (lækre) kvinder smurt ind i massageolie!

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 04-10-05 17:28

Jeg er helt enig med Dorthe!
Jeg vil liiiige tilføje (supplere), at for en kvinde varer optakten 24 timer i døgnet - fra 7 morgen til 7 næste morgen HVER dag hele året hvert eneste år! !

Held og lykke med din gode idé med november-sommerhuset! *sss*

Accepteret svar
Fra : Axelise

Modtaget 30 point
Dato : 04-10-05 17:34

Hvad med en indendørs-picnic i det luxux sommerhus, I har lejet?
Hvis der er pejs eller brændeovn, er det meget romantisk at tænde op i den og brede en smuk dug ud på gulvet, hvor du anretter forskellige af hendes livretter. Hummer med godt brød og en god salat + en flaske god champagne går man aldrig galt i byen af!!! Og når der er varme i brændeovnen, er det jo ikke nødvendigt at have så meget tøj på...så kan man være lidt let og udfordrende klædt uden at man får gåsehud.
Østers og champagne er heller ikke tosset, - eller måske bare nogle lækre fiske-patéer eller andet godt.
En afsluttende massage med en velduftende kropsolie i varmen fra brændeovnen vil din kone sikkert heller ikke være ked af.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-10-05 17:42

/HEP sannie..

Kommentar
Fra : Odesus

Dato : 04-10-05 17:56

Hej Alle
Det med at tage billeder hmm...det lyder rigtig spændende .
Dorthe og sannie tak for jeres meget søde indlæg......de er hermed taget til efterretning......skal nok sørge (og plejer nu altid) at om man så må sige bringe gryden godt i kog. Ved godt at en kvindes mest erogene zoner sidder et godt stykke over det sjove område
Kanon Axellise ......det vil jeg gøre.
Tror ikke rusmidler lige er os....men fedt råd
Ikke fordi jeg er utilfreds.....bestemt ikke...men håber ikke det gør noget jeg lader spørgsmålet være åbent lidt endnu.......bliver meget inspireret af jeres råd.....hvis ok ?. Skal NOK huske at lukke det.
Knus.

Kommentar
Fra : Odesus

Dato : 04-10-05 17:56

Hej Alle
Det med at tage billeder hmm...det lyder rigtig spændende .
Dorthe og sannie tak for jeres meget søde indlæg......de er hermed taget til efterretning......skal nok sørge (og plejer nu altid) at om man så må sige bringe gryden godt i kog. Ved godt at en kvindes mest erogene zoner sidder et godt stykke over det sjove område
Kanon Axellise ......det vil jeg gøre.
Tror ikke rusmidler lige er os....men fedt råd
Ikke fordi jeg er utilfreds.....bestemt ikke...men håber ikke det gør noget jeg lader spørgsmålet være åbent lidt endnu.......bliver meget inspireret af jeres råd.....hvis ok ?. Skal NOK huske at lukke det.
Knus.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 04-10-05 18:01

Nu kommer det jo an på om din kone er romantisk, fordi vil.dus forslag var prellet af på mig, beklager, vil.du

Derimod kunne og ville jeg tænde på et rollespil, sådan lidt blikkenslageragtigt. Måske lidt båndtvang og legetøjet må du selv finde på nettet, her følger jeg vil.du og sannie /rødmer

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-10-05 18:03

Jeg ville blive SÅ eddersplintende rasende hvis min gemal så meget som skævede mod et kamera! Eller for den sags skyld et videoditto!

Du udbad dig lige ideer fra kvinder? Et lille gæt - 'tordenkalven' er af hankøn - jeg pointerer at jeg IKKE ved det - men det er præcis hvad et hankønsvæsen ville foreslå

Hold dig i hvert fald langt væk fra div. kameraer hvis du ikke er helt sikker på at din dejlige kone vil billige det! (Husk det kan distrahere MEGET hvis du kommer med ideen og hun så hader den).

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 18:05

Ups! Er det forbudt at give sit besyv med, hvis man er hankøn??? Så har jeg da dummet mig... IGEN!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 04-10-05 19:02

Og sårn er vi så forskellige, jeg ville være med på tanken om et videokamera.

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 04-10-05 19:15

Hvis jeg er 100 % tryg ved min partner - og jeg véd, han ikke ville drømme om at misbruge optagelserne, så ville det være fedt med "rollespil" og / eller camera - men det kommer helt an på stemning og oplæg.

Jeg kendte "én" i ca. 5 år. vi tændte meget på at tage billeder - og når vi ikke var i elskovsrusen, talte vi "teknisk" om billederne ... hmmm... og så var vi da hurtigt tændte igen!

Men det er bestemt ikke alle, jeg har haft den fornødne tillid til.
Faktisk kun ham! ;)

Men mellem jer (Odesus) er tilliden nok ikke et problem.
Du skal bare være 125% sikker på, at din kone selv er vild med dine idéer.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 04-10-05 19:23

Når Sannie alligevel tør, så tør jeg oz

En god flaske hvidvin, op på sofaen, på med en fræk film. Og med fræk, mener jeg altså fræk.

Jeg ved godt, at en del kvinder tager afstand fra frække film, og det er ok, men jeg finder det ret pirrende.

Og der kan jeg, uden problemer, melde fra eller til på forskellige "ting og sager".

Så for filen, nu er jeg kobberrød i fjæset.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-10-05 19:41

Narhj Epi da - jeg konstaterede bare en forskel på 'hanner' og 'hunner' og vores forskelligartede forslag til det her Jeg er da helt sikker på at du er njagtig lige så velkommen i tråden som alle andre.

Det jeg ville sige var såmænd blot at Odesus skal være mere end 110% sikker på at konen er heeelt med på det med kamera & film for ellers er den skønne oplevelse slut før den er begyndt (det ville den være for mit vedkommende). men hvis han kender sin kone så godt at han 'tør' komme med et sådant forslag...jamen så er alt da tilladt i et ægteskab - men man skal sørme være to om at afgøre det.
Alene forslaget ville ødelægge det hele for mig.

Maj_Britt altså....nu ikke sidde dér og rødme, det er da ikke nødvendigt
Men det er da liiige før du fik mig til det osse *GG*...

'bånd' og 'blikkenslageragtig' - maj_britt dog

.o0.....(wow...)

Nå, nu tror jeg jeg vil hive fluen i benene, der kommer lidt for mange emiler i øjeblikket

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 04-10-05 19:58

Altså, hvis man ikke er med på legen, så kan man da nemt komme over det ved at lave lidt spas ud af det.

Min ex ville bindes og domineres, og det er ikke lige mig. Men jeg ville jo heller ikke sætte ham i en dum situation, når han nu havde lagt op til det.

Så jeg bandt ham til sengen, gik ud og tog lidt frækt undertøj på og de højhælede, snuppede dressurpisken til hesten og tog så en Føtex-papirspose over hovedet, fordi de der damer har jo masker på sommetider, men sårn en havde jeg ikke. Men jeg klippede hul til øjenene.

Åbnede døren, der lå han i spændt forventning................og døde af grin over mig.

No hard feelings der, men han fattede at den leg ikke var mig.

Vi havde vandseng og han foreslog oz det med olie i sengen, den var jeg da med på, NIKS, så mens han smurte vandmadressen ind i olie ( det siges at være sjovt og sexet?) så hentede jeg ungens cykelhjelm, jeg skulle da ikke risikere at ramme gavlen på den glatte seng.

Så man kan godt knibe sig udenom uden at det bliver klodset og pinligt.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-10-05 20:54

maj_britt jeg sidder og hyler af grin...hvor er du fantastisk morsom

Hvis det var mig der skulle forkæles ville jeg forføres..sådan rigtig feteres! Han skulle fortælle mig hvor dejlig jeg var, sende frække og udfordrende øjne osv. Kort og godt, som da vi var nyforelskede

Godkendelse af svar
Fra : Odesus

Dato : 05-10-05 10:12

Tak for svaret Axelise. kanon det vil vi prøve

Kommentar
Fra : Odesus

Dato : 05-10-05 10:14

Alle andre.......det var dejligt at se SÅ mange gode forslag......Vi takker erbødigst for hjælpen

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 05-10-05 13:55

Odesus

Du kommer vel lige med en melding, om det blev en succes, ikk´:D
Nej, nej ... ikke detaljer, bare en kort melding - til den tid!

Kommentar
Fra : Odesus

Dato : 05-10-05 16:39

Hej Sannie
Det kan du tro .........Skal nok fri jer for detaljer

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 05-10-05 18:57

Selv tak Odesus, jeg er sikker på at din kone bliver glad

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 12-10-05 15:11

Gør det i røven det elsker de