/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
P-piller på nettet
Fra : Mallie
Vist : 917 gange
50 point
Dato : 04-10-05 15:39

Hvad hedder nu den hjemmeside de pt. reklamerer med i radioen hvor posten siger at han skal ud med p-piller købt via nettet og hun vil have ham med ind i soveværelset for at vise sig hvordan på pc'eren ?

/Mallie

Accepteret svar
Fra : nebis

Modtaget 60 point
Dato : 04-10-05 16:17

Har ikke hørt reklamen, men måske er det denne: http://www.euromedicin.dk/

Kommentar
Fra : txn

Dato : 04-10-05 16:22

Det er ulovligt at købe p-piller på nettet hvis du ikke har fået dem via en læge.
Det er iøvrigt også fjollet, for lægen skriver uden problemer p-piller ud.Og husk så at alle læger har tavshedspligt.
p.s: Jeg ved ikke hvad reklamen hedder.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-10-05 19:50

Der er ikke noget ulovligt i Euromedicin, da det kræver en recept fra lægen, at få tilsendt medicin fra dem.
Det smarte er, at man for det første sparer penge, og for det andet får det tilsendt pr. automatik - så længe, der er en gyldig recept.

sorry, dette lille indlæg - jeg kan desværre ikke på stående fod huske hjemmesiden, men fintænker lige...

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 05-10-05 10:22

Tak for svaret nebis.

Det var nemlig lige præcis dem.