/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows update
Fra : fredag
Vist : 541 gange
200 point
Dato : 04-10-05 09:31

Hej, har lige forsøgt at se om der var nogle opdateringer til mig på windows update, men fik denne meddelelse: Fejlnummer: 0x800A01AE. Jeg har sat den til automatisk at give besked når der skal opdateres og kan også se at hvergang jeg lukke maskinen ned så kommer den frem med at den er ved at installere opdateringer 1-9. Men det gør den hver dag.... Er der nogen som kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 04-10-05 09:36

Har det muligvis noget at gøre med at du ikke har licens på din windows???

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 04-10-05 09:41

Nej det har jeg, har også før kunnet hente uden problemer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-10-05 10:05

udsæt den automatisk installation og gå ti windows update - husk at genstarte når du bliver bedt om det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 10:07

Tjek tid, dag, dato og årstal på din computer ved at klikke på 'tiden' nederst til højre på skærmen i din værktøjslinje. Passer dette ikke med den faktiske tid, dato, samt året 2005 kan du ikke opdatere !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 04-10-05 10:07

Hvor kan jeg udsætte den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-10-05 10:09

klik på ikonet så får du muligheden .

oh ja molo - det er en af dem der driller

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 04-10-05 10:15

Der er ingen ikon, og tiden er god nok.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-10-05 10:27

ligger opdateringerne stadig på update ??????

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 210 point
Dato : 04-10-05 10:29

Hejsa

Start, kør, skriv "regsvr32 wups.dll" >> klik OK ( uden "" )
Start, kør, skriv "regsvr32 wups2.dll" >> klik OK (uden "")

start windowsupdate på normal vis

du skal muligvis genstarte computeren før det tager effekt.

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 04-10-05 10:45

Tak for svaret dk. Det var lige hvad der skulle til. Men hvorfor har den opført sig sådan.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 04-10-05 11:02

det sker nogle gange windows ikke registrere (regsvr32) og man er så nødtil at gøre det selv.