/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fanget
Fra : vil.du
Vist : 423 gange
1 point
Dato : 03-10-05 22:33

Hej.

Jeg har, i den sidste uges tid, ikke kunnet logge UD af kandu.dk.

Det er jo ret praktisk, når man nu kigger herind flere gange i døgnet men det er bestemt ikke så smart eller praktisk når man gerne vil stille spørgsmål og ikke har pointene til det. Jeg får jo, af gode grunde, ikke de 20 points i døgnet for at logge ind, når jeg allerede er inde konstant.
Nu bruger jeg så det første af mine resterende 12 points til at stille dette spørgsmål - og eå håber jeg at I derude kan være mig til hjælp.

Altså - Nogle der ved hvordan jeg kan rette det så jeg igen kan logge ud?

Jeg HAR skrevet til kandu om problemet men det tager vist sin tid

Venlig hilsen vil.du

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-10-05 22:37

Jo, de point får du under alle omstændigheder hvis du er logget på hele tiden,

Men jeg har også haft problemer med at loge ud, det hjalp da jeg gik ind og slettede cookies i computeren.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 11 point
Dato : 03-10-05 22:43

Hejsa

Slet den cookie der hedder NAVN@kandu[1].txt --> log på igen

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-10-05 22:46

PS

Glemte at skrive at du får dine 20 point hver dag-dem får du automatisk når du besøger siden

Brian

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 03-10-05 22:50

Briani, jeg 'besøger' jo netop ikke siden hver dag - jeg er den gæst der er umulig at komme af med, jeg har slået rødder og har medbragt tandbørste og sovedyr - kort sagt - jeg er her hele tiden

Nu vil jeg lige prøve at finde og slette den specifikke cookie du nævner

Vender frygtelig tilbage om lidt, jublende eller vrælende....

Godkendelse af svar
Fra : vil.du

Dato : 03-10-05 22:59

   Wow - det hjalp at slette synderen

Jeg havde slettet cookies masser af gange (kontrolpanel/internetindstillinger/cookies), kørt adaware og hvad jeg ellers kunne finde på. Denne gang gik jeg i stifinder og fandt mappen 'cookies' - det hjalp.

Mange tak for svaret briani og lad nu være at bruge hele pointet på een gang
Undskyld jeg ikke have mere at gøre godt med.

Venlig hilsen vil.du

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-10-05 23:07

Hejsa igen

Da det hele blev klaret inden for en time så giver det automatisk 10 point oveni-alså 11point.

Glad for at høre du fik det til at virke.

Mvh
Brian

PS-Hils dine sovedyr

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 03-10-05 23:09

Så nu skal du logge på hvergang du besøger siden ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-10-05 23:19

Jamen vil.du....hvis ikke du får de 20 point en gang i døgnet selvom du er logget på hele tiden, er der noget galt, for det gør jeg og har altid gjort det.

Jeg logger næsten aldrig af, det er kun hvis jeg har været inde og rode med noget i computeren, så kan det ske at jeg skal logge på igen.

mvh dova

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 03-10-05 23:21

Hej Trine08 - næhh..det regner jeg ikke med - men nu kan jeg så i hvert fald selv bestemme om jeg vil være logget på eller ej

Altid rart med lidt at skulle have sagt

Wow Brian altså..det var da en voldsom mængde points du der fik - men hva' .. det er snart jul
Venlig hilsen vil.du/Dorthe

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-10-05 23:34

Du behøves ikke at logge af for at få de 20 point hver dag.

Du lukker bare siden og så går du ind igen-så er der røget 20 point på kontoen

Man kan måske også trykke på F5 når man er på siden-så skulle de 20 point også smutte ind på kontoen.

Men lav en tjek-efter midnat-luk siden ned-eller tryk på F5

Kan i sove godt alle sammen
z
Brian

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 03-10-05 23:38

jeg tror ikke det her er nogle go ide

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 03-10-05 23:56

Hvad mener du Trine08 ?

Dette drejer sig jo ikke om en 'ide' - men om at jeg havde et problem med at jeg ikke kunne komme ud af kandu.dk - problemet er løst og jeg er glad

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 04-10-05 00:07

jaaa.... men syntes blot det er løst på en underlig måde.
Det kan da ikke være grundet en cookie at du ikke kan komme ud.
Nu har du slettet den ookie som husker dit login (godt nok når man vil ud)...
Men nu er den der ikke mere, så nu skal du logge ind hvergang...............hvor fedt er det ?
Og specialt med den langsomme server der er her på sitet.

Sig til hvis der er noget jeg ikke forstår ????
Evt misforstået hvordan den cookie virker.
Hvad sker der hvis du lukker kandu vinduet helt ned ? skal du så logge på igen ?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-10-05 00:20

Trine08>> Nej, jeg har lige prøvet at lukke vinduet helt ned, uden at logge ud først - lukkede simpelthen med krydset - jeg var stadig logget på, da jeg klikkede på kandu.dk igen Så jo - det er en god ting ( for mig i hvert fald ).

Jeg har osse fået de 20 points nu - de kom da jeg kom ind igen - så nu er alt vel i skønneste orden, går jeg da ud fra

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 04-10-05 00:28

okay cool cool...
I har styr på det... fino
Blev bare lige lidt bekymret