/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Tattoo
Fra : RaB
Vist : 532 gange
50 point
Dato : 03-10-05 21:25

Ville høre om der var nogle der er gode til at tegne tattoo.?? vil gerne i kontakt med nogle der kan tegne noget tribal..

Accepteret svar
Fra : frk.fidus

Modtaget 60 point
Dato : 03-10-05 22:34

davs du...

Jeg har lavet en del tribals til venner og bekendte. Jeg gør det gerne billigt eller du kan se mine tegninger og selv vælge...jeg tegner/sælger mine tegninger som er helt individuelle for 200,- stykket.

ellers held og lykke :)

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 03-10-05 22:42

Jeg har dem på en hjemmeside i små - for at ingen skal kopiere dem... hvis nogen vil købe én eller flere sender jeg dem i fuld størrelse på mail eller post.

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 03-10-05 22:48

hej frk.fidus.. okay men kan vi måske snakke sammen over msn eller noget..?? for vil gerne gi noget for det.

Vil også gerne se dem du har lavet på din hjemmeside..

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 04-10-05 00:37

Ja men jeg skal tidligt op så er nød til at rende... men lad os skrives ved imorgen aften.

Mvh fidusen.

giv mig din email så sender jeg adressen på websiden.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 04-10-05 01:09

oki.... kig hér

www.123hjemmeside.dk/tattoosue

Jeg er IKKE professionel men laver det fordi jeg kan li at tegne. Noget på bestilling og andet for sjov... har flere men ikke på siden.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 04-10-05 01:36

LAD VÆRE.................................
Du er ung endnu
Tilhører du en stamme i DK, eller er det bare TRYK fra andre. så bed dem om tage hjem...F:U...????????
Lad være med at hoppe på den, den kan ikke fjernes igen.
mvh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-10-05 08:32

smxxx hvad filan blander du dig for - ved du noget om de to id ?????? F:U ????? for ung ????? tryk fra andre ?????? Ved du noget andre ikke ved ????????? Tror du man ikke kommer i himlen hvis man har en tatovering ?????

(tsk tsk)

en tatovering kan være megaflot og det er en smagssag om man vil have en eller flere eller ej.!!!!

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 04-10-05 10:32

Ja altså jeg har flere selv og vil have flere...jeg tilhører ikke nogen gruppe, stamme eller noget andet men er mig selv.
Folk vælger at gøre det de gør af en årsag... der er vist masser af grunde til at få en tattoo og masser til ikke at få en....men det må være op til den enkelte at beslutte. Hvem siger også at RaB er for ung?

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 04-10-05 17:25

smxxx bare lige så du ved det har jeg 3 i forvejen... så det er ikke nyt... og har slet ikke fortrudt noget... godt så..

men frk.fidus.. sender lige min msn til dig på den link du har inde på din hjemmeside, hvis det er okay...:?

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 04-10-05 21:24

jep... sorry har haft travlt idag.

Vender tilbage til dig via mail.

mvh fidusen

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 04-10-05 23:02

hey frk.fidus.. okay venter til du skriver.. kan rigtig godt lige dem du har på din hjemmeside.. men vil gerne ha en du ikke har tegnet før.. for vil gerne være den enste der har den.. men det kan vi jo lige aftale over mailen..

Godkendelse af svar
Fra : RaB

Dato : 04-10-05 23:02

Tak for svaret frk.fidus.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 06-10-05 21:35

hejsa... fedt nok. Jeg kan sagtens lave én til dig...men hvis du vælger én af dem på siden er du stadig´den eneste der har den for ligeså snart jeg sælger én tager jeg billedet væk fra siden.

Jeg arbejder ret meget for tiden og stresser...men skriv til mig gennem websiden så skal jeg nok maile dig tilbage. Håber du har tålmodighed

mvh frk. fidus