/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
warcarft clan bot
Fra : mcmidi
Vist : 441 gange
30 point
Dato : 03-10-05 17:30

jeg har lige lave en clan men kan ikke finde ud af hvordan jeg for en clan bot

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 03-10-05 17:43

Du går ind på http://www.stealthbot.net/forum/index.php?showtopic=2 og henter alle de filer der er under menuen OCX/DLL Files. disse filer ligger du i den samme mappe.. derefter henter du http://www.stealthbot.net/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=213235 udpak filen og læg den i den samme mappe. Når du har gjort dette går du ind i mappen og dobbeltklikker på StealthBot v2.6R3.exe når den åbner går du ind i settings og så bot settings der popper et vindue op og du klikker Step-By-Step configuration der er nederst i vinduet.
Nu udfører du det den beder dig om og så burde det virke. Hvis der er fejl kan det evt. være du har skrevet en forkert CD-key til botten eller du har klikket på det forkerte spil der tilhører den CD-key du har valgt.

Håber det virker

Hilsen Me.alexander

Kommentar
Fra : mcmidi

Dato : 03-10-05 18:36

nu har jeg lave step-by-step hvad nu?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 03-10-05 19:44

Så trykker du connect -.-

Kommentar
Fra : mcmidi

Dato : 03-10-05 19:47

ok tak men det virker ikke

skal man skrive den samme cd-key begge gange??

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 03-10-05 20:01

Begge gange? du bliver nu kun spurgt 1 gang :s?

Kommentar
Fra : mcmidi

Dato : 03-10-05 20:04

????

hvad skal der stå i expansion cdkey?
og i cdkey (add current) (manage)?

Accepteret svar
Fra : ME.alexander

Modtaget 30 point
Dato : 04-10-05 16:01

der skal ikke stå noget i expansion key. og i cdkey skal du skrive den cdkey du vil have din BOT skal bruge. hvis dig og din bot bruger den samme kan 1 af jer ikke logge ind så prøv at forhindre dette

Kommentar
Fra : mcmidi

Dato : 04-10-05 16:03

ok mange tak

Godkendelse af svar
Fra : mcmidi

Dato : 04-10-05 16:03

Tak for svaret ME.alexander.