/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
billig mp3-discman?
Fra : a_h_nielsen
Vist : 1554 gange
100 point
Dato : 02-10-05 23:10

...som overskriften antyder, vil jeg høre hvor man kan købe en billig mp3-discman..eller "bærbar cdafspiller.." de fleste koster fra omkring 4-500 kr og jeg skal egentlig bare have et no-name til et par hundrede.. jeg ved de findes...men hvor????
tak!

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 02-10-05 23:30

hej ..jeg ved ikke hvor meget du vil ofre hvis det skal være nyt .men prøv at se på disse om der ikke skulle være noget af interesse her http://dk.kelkoo.com/b/a/cp_100278923_price_1_range.html

mvh sverola

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 02-10-05 23:59

Du kan købe min?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-10-05 00:02

Prøv at se denne: http://www.kamerasalg.dk/produkt.html?varenummer=185379&gruppe=13 til206kr.+fragt, fundet på: http://www.hifipriser.dk/Listsubcategories.asp?ID=40 der er flere i samme prisleje

Kommentar
Fra : farai

Dato : 03-10-05 00:45

så nogle stykker i fona, discmen med mp3 funktion
til 200-300 dkr. stk.
har selv en denver, på 4 år -så den holder

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-10-05 08:11

Har set en reklame for et eller andet blad til kr. 29,95 + porte 49,95, hvor der var en MP3 med. Leder lige videre.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-10-05 08:16

Sorry, overså at det skulle være mp3 DISCMAN !!!

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 03-10-05 15:02

Gentager lige min post..
Du må købe min.. Data:
Luxor CDP-939
Bærbar CD med MP3
adspilning, 120 sek på MP3 (lavere på alm CD)
antishock på MP3 (Lavere på alm CD)
Indbygget Bass-booster
Indbygget oplader (ledningen gemmer sig, men ser lige om jeg ikke kan finde den)
Kan tilsluttes anlæg via Line out.
Lidt overfladiske skrammer.
Pris ca 150,-
Du kan kontakte mig på messenger: maniactor85@hotmail.com eller på email: maniactor@gmail.com hvis du er interesseret.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 03-10-05 15:46

Fandt lige kassen og laderen frem også..
Det eneste der mangler er et headset, men det kan jo købes for en 20'er næsten overalt..

Kommentar
Fra : a_h_nielsen

Dato : 03-10-05 16:56

dennis..: hvor i landet bor du? jeg skal ud at rejse meget snart så har ikk al tid i verden...

Kommentar
Fra : MWGB

Dato : 18-10-05 13:00

http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/bonnier/i_form/20050918/dk/microsite.jsp?memberOrderID=28542fada4af

^ Kunne sårn en her ikke bruges? ;D Den har jeg bestilt. Men den egner sig nok mest til løb..

ellers kig rundt på www.qxl.dk efter en brugt =)

Kommentar
Fra : octopussy

Dato : 16-01-06 14:33

Du kan altid købe nogen inde på www.qxl.dk.

Det er tit nogle som slet ikke har været brugte fordi de er blevet købt hjem i store varepartier.
Her kan du i hvert fald sagtens slippe med et par hundreder.....