/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
PS2 restordre - HVORNÅR??
Fra : gjoeltrold
Vist : 313 gange
40 point
Dato : 02-10-05 19:24

I januar eller februar købte jeg en Play Station 2 til min søn, der er desværre sket det at laserhovedet er blevet rystet skævt og min kvitering er blevet væk. Forretningen jeg har købt den i vil gerne godtage en udskrift fra mit dankort som kvitering, men der står desværre ikke navn på forretningen når man får en ny udskrift. Jeg kan huske, at jeg købte min PS2 dagen efter, at de kom til DK, efter at de havde været i restordre fra før jul 2004, er jeg mon så heldig at der er en der kan huske hvornår det var??

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-10-05 08:34

Mon ikke navnet på forretningen står på dit kontoudtog fra banken ?

Kommentar
Fra : gjoeltrold

Dato : 03-10-05 08:56

Nej jeg gemmer ikke mine kontoudtog, og når man får en ny udskrift fra banken står der ingen navne på betalingsstederne

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-10-05 09:09

Har du homebanking ?

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 40 point
Dato : 03-10-05 09:14

Prøv at kontakte Dankort, om de kan hjælpe med et kopi af din bon
Dankort A/S Kirke Værløsevej 38 3500 Værløse Telefon: 44 35 09 10 E-mail: Info@dankort.dk

Godkendelse af svar
Fra : gjoeltrold

Dato : 05-10-05 10:10

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-10-05 11:40

Velbekomme