/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Cool Jul intro og solo
Fra : cowabunga
Vist : 465 gange
150 point
Dato : 02-10-05 18:29

Nogle der kan hjælpe mig med hvordan man spiller introen til cool jul og soloen der er før den del hvor han synger " En lille nisse rejste ja men hvor gik turen hen..."

For dem der skulle være i tvivl er det den fra pyrus julekalenderne.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 02-10-05 23:08

er det noder eller melodien du er ude efter ???

sverola

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-10-05 10:51

har lige ledt lidt i Kandu's arkiv: http://www.kandu.dk/dk/spg/54923

Kommentar
Fra : cowabunga

Dato : 03-10-05 18:09

Snakker ik om akkorderne for dem har jeg allerede. Men der er en solo på et tidspunkt jeg er i tvivl om hvordan skal spilles.