/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Brudevalsen
Fra : Ekko
Vist : 768 gange
20 point
Dato : 24-10-02 18:32

Hvor kan jeg downloade brudevalsen og det er så yndigt at følges ad

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 24-10-02 18:37

Hvis du synes, at din brud er 59 kr. værd, kan du købe den her: http://www.bryllupsshopping.dk/product.asp?product=29&page=1

Accepteret svar
Fra : ks9000

Modtaget 30 point
Dato : 24-10-02 18:40

Men her er den gratis:
http://www.bentbay.dk/bay1939/brylp.htm
//Knud

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 24-10-02 18:41

Hej Ekko,

du ka' bl.a. låne den på los bibliotekos... rippe den og brænde den til eget forbrug... det er lovligt...

at downloade den i f.eks. MP3 format fra nettet, konvertere den og brænde den er ulovligt... selvom resultatet mere eller mindre er det samme...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : Ekko

Dato : 24-10-02 18:44

Det er ikke min brud det er et sølvbryllup

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 24-10-02 18:47

Hej strarup - er det virkelig rigtigt, det du skriver?

Det lyder da som om et eller andet i lovgivningen er gået galt.

Nå, men det er jo ikke første gang 'man' (læs: 179 repræsentanter for det danske samfund) kludre i det.

//Knud

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 18:47

"Ekko" <Ekko.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:_5Vt9.174986$Qk5.6024805@news010.worldonline.dk...
> Hvor kan jeg downloade brudevalsen og det er så yndigt at følges ad
t hvis i kan
> et bagepulver, jeg nu engang havde, og den blev
>

Du skal både spille brudevals og komme med brudekagen?

/Ulrik

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 24-10-02 21:07

Hej Knud,

yup... og også ret underligt... men du må faktisk gå op på biblioteket og låne en CD rippe/kopier den og derefter brænde den til eget forbrug...

og det spøjse er så, at når du har rippet den og ska' brænde den, hvis den ska' spilles i en alm. CD-afspiller så er det formatet *.wav det er i lige som den, der ka' downloades fra den side du har sendt et link til...

det spøjse er så bare at de 179 har bestemt at det må man ikke, selvom det jo mere eller mindre er det samme... om du henter den i wav format fra nettet eller du låner den på biblioteket ripper den så den ligger i wav format som du så ka' brænde... men det synes de åbenbart ikke...

jeg ved ikke lige helt hvorfor det er sådan... men det er som sagt lovligt at låne en CD på biblioteket og så rippe og brænde den, så længe det er til eget forbrug, og man ikke begynder at gi' eller sælge det videre... så må man ikke... men ellers så må man...

mvh.

Strarup