/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne-puljen 11
Fra : Birgitta
Vist : 460 gange
500 point
Dato : 02-10-05 14:51

Værs'go' Arne.
Bare fordi du er, som du er.
Du er en ener her på Kandu !

Birgitta

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-10-05 15:28

,

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 500 point
Dato : 02-10-05 16:24

,

Godkendelse af svar
Fra : Birgitta

Dato : 02-10-05 16:41

JAda, nu ruller de bare derudaf!!!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-10-05 17:38

der skal ikke herske tvivl om, at jeg meget ofte finder aj´s skrivelser forfejlede og nærmest hadske i sin udtryksform. har i øvrigt klaget til kandu et par gange over aj's sprog og angreb på andre - uden resultat.
MEN detteher er personforfølgelse uden sidestykke. det er simpelthen modbydeligt og burde ikke finde sted her.
den indre svinehund ligger desværre altid parat i de fleste af os, men ku' vi ikke nøjes med at ignorere aj.
frost skulle være noget så godt.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-10-05 17:47

Nænæ, aase, -dette er en "haderhadetrådstråd", og altså ikke en "haderarnetråd".
arne bliver bare rig på det.